دیبارنگ

معرفی مجموعه دیبارنگ

دیبارنگ

یکی از دغدغه های اصلی در مورد خرید و استفاده از کرکره های برقی در مکان های مختلف، عدم هماهنگی کرکره برقی با محیط پیرامون آن است، در چنین حالتی استفاده از کرکره های برقی در طرح ها و رنگ های مختلف به این نیاز کاربران و کارفرمایان پاسخ داده است.

مجموعه دیبادر، در شعبه دوم خود با نام دیبارنگ اقدام به تولید انواع کرکره برقی رنگی در جهت رفع این نیاز اقدام کرده است. اگر برای اولین بار با فرایند رنگ کردن کرکره برقی و کرکره های رنگی آشنا میشوید با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی دقیق نحوه انجام اینکار و همچنین مزیت های استفاده از این روش آشنا شوید.

 

نحوه رنگ کردن کرکره برقی

مانند سایر عملیات، رنگ کردن کرکره برقی نیز در مراحل چندگانه انجام شده و باعث ایجاد ظاهری هماهنگ، همسو و زیبا با محیط اطراف خود میشود. یکی از اولین نکاتی که باید در انتخاب رنگ و پیش از شروع رنگ کردن مورد توجه قرار گیرد، توجه به رنگ انتخابی و مناسب با هویت بصری و برند تجاری کسب و کار است.

در اولین مرحله از رنگ کردن کرکره برقی، باید به این نکته توجه شود که از کرکره برقی تا الان استفاده میشده یا برای اولین بار میخواهید در هنگام نصب از کرکره برقی رنگی استفاده کنید. در صورت استفاده از کرکره قدیمی برای رنگ کردن، باید مراحل آماده سازی جهت رنگ کردن کرکره صورت بگیرد.

در اولین مرحله اگر نیاز به تعمیر و تعویض قطعه ای در ساختار کرکره برقی احساس میشود، باید با دقت به آن رسیدگی شود.

در مرحله دوم، سطح کرکره برقی باید از هرگونه آلودگی محیطی و کثیفی به کمک شستشو با آب یا مواد پاک کننده شیمیایی، پاک شود.

 در مرحله سوم، میتوان از روش های مختلفی مانند سیستم های تمام خودکار و یا رنگ آمیزی دکورال برای رنگ کردن کرکره برقی استفاده کرد.

در مرحله چهارم، در انتخاب سیستم تمام خودکار برای رنگ آمیزی کرکره، از پودر رنگ با فشار بالا بر روی سطح تیغه به صورت اسپری، استفاده میشود. در این میان، با استفاده از بار الکترواستاتیک پیوند یونی محکمی میان رنگ و قطعه ایجاد میشود و به افزایش مقاومت کرکره کمک میکند. بعد از این مرحله قطعات تیغه و سایر قطعات رنگ شده درون کوره قرار گرفته و پخته میشوند تا پودر رنگ ذوب شده و به مقاومت بالاتری بیانجامد. به طور معمول ابعاد کوره های رنگ الکترواستاتیک 5/7 متر در 5/2 متر ارتفاع بوده که تقریبا ظرفیت قرارگیری تمامی قطعات و اجزای کرکره برقی را دارد.

 

دلایل محبوبیت استفاده از کرکره های برقی رنگی

اگر به پایداری رنگ اهمیت میدهید، توصیه ما به شما استفاده از کرکره های برقی رنگ شده به روش تمام خودکار به کمک رنگ های الکترواستاتیک است که با استفاده از کوره و به صورت سراسری انجام میشود. در مقابل اگر میخواهید کرکره برقی را در محیط داخلی ساختمان و با یک پترن خاص داشته باشید، رنگ آمیزی دکورال گزینه مناسبی برای شما میباشد. آشنایی با دلایل محبوبیت این کرکره ها میتواند به انتخاب و تصمیم گیری بهتر شما کمک شایانی کند به همین دلیل در ادامه به صورت یک لیست به بررسی آنها پرداخته خواهد شد.

-         ایجاد پوشش یکدست

-         مقاوم در برابر خط و خش و ضربه

-         بدون پسماند

-         سازگار با اقلیم و محیط زیست

 

مزیت های استفاده از رنگ های الکترواستاتیک در کرکره برقی

یکی از اصلی ترین فواید رنگ کردن کرکره برقی به روش تمام خودکار و با استفاده رنگ های الکترواستاتیک، استفاده از پودر رنگ بجای رنگ مایع است؛ که میتواند به پوشش دهی بهتر و بیشتر و کیفیت بالای خروجی اشاره کرد. در ادامه به صورت تخصصی تر به بررسی مزیت ها و فواید استفاده از رنگ های الکترواستاتیک پرداخته خواهد شد:

-         پوشش یکنواخت و یکدست

-         مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدها

-         مقاومت در برابر خراش، ضربه و پوسته پوسته شدن

-         ظاهری زیبا و متنوع

-        کمک به حفظ محیط زیست و استفاده نکردن از ترکیبات شیمیایی در ساختار رنگ

-        مقاوم در برابر تغییرات جوی و ناپایداری آب و هوا

-         قابلیت انتخاب رنگ از کالرچارت و براساس کدرنگی

مجموعه دیبارنگ، با استفاده از جدیدترین متدهای روز و با استفاده از کوره های رنگی، اقدام به رنگ کردن کرکره های برقی در مدل های الکترواستاتیک و دکورال به صورت ساده، چکشی، براق و چرمی کرده و همچنین میتوانید از این پس، علاوه بر خرید انواع قطعات و تجهیزات کرکره برقی، تیغه ها و قطعات کرکره برقی متناسب با هویت بصری و رنگ سازمانی خود را سفارش دهید. برای اینکار کافیست با شماره تلفن 09301055452 و یا 87-55509622-021 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *