مقالات دیبادر

مزایای کرکره برقی

مزایای کرکره برقی

اگر به دنبال تامین امنیت هرچه بیشتر فروشگاه خود هستید و نیز میخواهید جلوه ظاهری زیبایی برای فضای مورد نظر خود خلق کنید، نصب کرکره برقی گزینه ایده آل برای شماست. علاوه بر این سهولت باز و بسته شدن کرکره برقی در مقایسه با کرکره های قدیمی از جمله مزایای کرکره برقی برای مصرف کنندگان است. این کرکره نه تنها برای فضاهای مسکونی بلکه برای اماکن اداری و تجاری نیز قابل استفاده است. در ادامه به بیان مزایای نصب کرکره برقی برای شما صحبت میکنیم. اگر علاقمند به آشنایی با درب های ریموتی هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید، همچنین برای میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید.

مزایای کرکره برقی در مقایسه با کرکره های قدیمی

اشاره کردیم که کرکره برقی در مقایسه با کرکره های قدیمی، برتری های زیادی دارد. از جمله این برتری ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند
  •  به راحتی باز و بسته میشود
  • در هنگام استفاده روان و کم صدا است
  • با کدهای امنیتی تعریف شده از سرقت جلوگیری میکند
  • در برابر عوامل جوی مثل برف ، باد، باران مقاوم است
  • دارای تنوع رنگی و حتی رنگ بندی خاص برای مشتری است
  • ریموت کنترل از راه دور دارد
  • شاستی برای دسترسی دستی در هنگام رفتن برق یا برای ذخیره انرژی دارد
  • گارانتی و خدمات پس از فروش دارد
  • سرویس های مشتری در صورت تمایل مشتری دارد

اینها تنها تعدادی از مزایای درب کرکره برقی نسبت به درب های معمولی و کرکره های قدیمی می‌باشد. اگر از مشاوره خوبی برخوردار شوید به راحتی میتوانید با خریداری کرکره برقی با تیغه خوب و مرغوب چندین و چندسال از ان استفاده کنید. انواع کرکره برقی که برای خرید به شما پیشنهاد میشود، کرکره آلومینیومی، کرکره برقی فولادی، کرکره رول آپ، کرکره برقی رول گیتر و کرکره پلی کربنات هستند که به عنوان کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه استفاده میشوند.  برای دریافت مشاوره با مشاورین کرکره برقی دیبادُر در تماس باشید.

همانطور که گفته شد درب های کرکره برقی آلودگی صوتی کمی ایجاد می‌کنند و این مزیت باعث آن می‌شود که محیطی ساکت و آرام در اختیار شما قرار گیرد. مزیت دیگر آسانی آن برای باز کردن درب میباشد و تنها با فشار یک دگمه به راحتی درب باز یا بسته میشود.

معایب کرکره برقی

واقعیت این است که هر محصولی در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد و خالی از عیب نیست، کرکره برقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما بدون شک مزایای کرکره برقی بسیار بیشتر از معایب آن است. در این بخش میخواهیم به معایب کرکره برقی هرچند محدود اشاره کنیم:

کرکره برقی در مقایسه با درب های قدمی، هزینه بیشتری دارد، اما توجه داشته باشید که هزینه این درب اتوماتیک در مقابل امنیتی که به وجود می آورد، کاملاً مقرون به صرفه است.

از آن جایی که کرکره برقی یک سیستم نسبتاً پیچیده و هوشمند دارد، از این رو نصب و تعمیر آن نیز یک کار کاملاً تخصصی و حرفه ای است. به همین دلیل در صورت خرابی کرکره برقی باید با کارشناسان تعمیر مربوطه تماس بگیرید.

کاربرد های کرکره برقی

کرکره برقی نه تنها برای فروشگاه ها، اماکن اداری و تجاری، بلکه برای ساختمان‌های مسکونی نیز قابل استفاده است

بهترین نوع موتور برای کرکره برقی

پس از اینکه به مزایای کرکره برقی اشاره کردیم نوبت به این می‌رسد که شما را با بهترین نوع موتور برای آن آشنا کنیم. موتور از مهم ترین و حیاتی ترین قسمت های کرکره برقی محسوب می شود که انتخاب صحیح آن می تواند علاوه بر طول عمر به افزایش راندمان و عملکرد کرکره های اتوماتیک نیز کمک کند. حتما می دانید که هر کدام از موتورهای ساید و توبلار دارای ظرفیت های مشخصی هستند و باید در جای مناسب از آن ها استفاده کرد.

موتور ساید و توبلار

موتور ساید کرکره برقی و موتور توبلار کرکره برقی دو نوع از معروف‌ترین موتورهایی هستند که نصب آن ها در کرکره برقی بر اساس فاکتورهای مختلفی صورت می‌گیرد. موتورهای ساید از قدرت بیشتری نسبت به موتورهای توبلار برخوردار هستند و طبیعتاً از آن‌ها برای اماکن پر تردد استفاده می شود. مکان هایی که تعداد باز و بسته شدن درب در طول روز زیاد است و دارای درب هایی با ابعاد بزرگ هستند گزینه مناسبی برای نصب موتورهای ساید به شمار می روند.

 اما در مقابل می توان به موتور توبلار اشاره کرد که از قدرت پایین تری در مقایسه با موتور ساید برخوردارند و اغلب از آن‌ها در منازل مسکونی استفاده می‌شود. زیرا این مکان ها دارای درب هایی با ابعاد کوچک تر هستند و در طول روز به دفعات کم باز و بسته می شوند.

کرکره‌های اتوماتیک توسط ریموت کنترل باز و بسته می شوند و این امکان باعث افزایش امنیت و همچنین آسایش افراد شده است. زیرا برای گشودن و بستن درب نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست. ریموت کرکره برقی معمولا به روش دیپ سوئیچ تنظیم می گردد که در مطالب پیشین به آن اشاره کردیم.

مزایای کرکره برقی

اگر به دنبال تامین امنیت هرچه بیشتر فروشگاه خود هستید و نیز میخواهید جلوه ظاهری زیبایی برای فضای مورد نظر خود خلق کنید، نصب کرکره برقی گزینه ایده آل برای شماست!

انواع مدل موتورهای ساید

موتورهای ساید به این دلیل که بسیار پرکاربرد هستند و از قدرت بالایی برخوردار می باشند در اغلب مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. سوله های صنعتی از پر استفاده ترین مکان ها در نصب این نوع از موتورها هستند. مورتوهای ساید در مدل های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.
مهم‌ترین مدل‌هایی که برای ساخت موتورهای ساید وجود دارد می توان به اس دی سی ، بارزانته ، لیفت توربور و اتومات اشاره کرد. اگر قصد دارید از موتور ساید برای کرکره برقی استفاده کنید از تیم مشاوره حرفه ای ما در مجموعه دیبادُر کمک بگیرید.

مهم ترین مزایای موتور ساید

موتورهای ساید به دلیل ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی که دارند از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند. به طور مثال صدای آن‌ها نسبت به موتورهای توبلار به مراتب کمتر است و به جرات می توان گفت که در هنگام باز و بسته شدن درب هیچ صدایی از آن شنیده نمی‌شود. این مساله باعث شده که در مکان های مسکونی نیز برای آسایش ساکنین از این موتورها استفاده شود.از دیگر مزایای کرکره برقی و موتور ساید نداشتن محدودیت در خصوص وزن است. شما می توانید این موتورهای قدرتمند را در هر ابعادی نصب کنید و از عملکرد آن لذت ببرید.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره مزایای کرکره برقی و لزوم نصب آن برای فضاهای مختلف صحبت کردیم. اشاره کردیم که درب برقی ریموتی نه تنها امینت فروشگاه شما را تامین میکند، بلکه میتواند جلوه زیبایی به فروشگاه یا فضای مورد نظر شما بدهد. همچنین ساختمان را در برابر باد و طوفان حفظ نماید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی درباره مزایای کرکره برقی به دست آورده باشید. جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه دیبادُر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *