مقالات دیبادر

انواع کرکره برقی

انواع درب کرکره برقی

از جمله درب‌هایی که برای امنیت فروشگاه ها استفاده می‌شود میتوان به درب کرکره ای برقی یا همان درب ریموتی اشاره کرد. کرکره برقی یا درب‌ های کرکره ای به دلیل کارایی بالا، افزایش امنیت فروشگاه و جلوه ای که به فروشگاه می‌دهند، توانسته‌اند محبوبیت بالایی در بین عموم مردم کسب کنند. در این مقاله به معرفی انواع کرکره برقی می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع کرکره برقی میتوانید فرم زیر را پر کنید و یا با کارشناسان ما در مجموعه دیبادُر با شماره تلفن 09124473189 در تماس باشید.

خرید انواع درب کرکره ای برقی

برای خرید انواع کرکره برقی با بهترین قیمت بازار تنها یک تماس با دیبادُر کافیست!

انواع درب کرکره برقی از نظر جنس موتور

کرکره برقی‌ از نظر جنس موتور به سه دسته تقسیم میشود. موتور ساید، موتور سنترال و موتور تیوبلار از انواع موتورهای مورد استفاده در کرکره برقی هستند. علاوه بر این موتورها از جهت قدرت کشش و بالاکشی در گونه‌های مختلفی قرار می گیرند. مهمترین مزیت‌ این موتورها، سیستم خلاص کن دستی است. سیستم خلاص کن دستی در موارد قطعی برق یا گم شدن .ریموت درب، کاربرد دارد

انواع کرکره برقی از نظر نوع تیغه

کرکره برقی از لحاظ نوع تیغه در انواع زیر قرار می‌گیرد:

  • تیغه تک جداره و دو جداره،
  • تیغه فوم دار،
  • تیغه قلاب برعکس،
  • تیغه قوس‌دار،
  • تیغه‌های تخت،
  • تیغه غضروف‌دار،
  • تیغه پانچ‌دار،
  • تیغه شفاف نانوکامپوزیت.

تیغه های دو جداره در مقایسه با تیغه های تک جداره طول عمر بیشتری دارند.

تیغه‌های فوم دار سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. این نوع تیغه‌ها برای پارکینگ‌ها مناسب هستند.

تیغه‌های قلاب برعکس معمولاً به عنوان کرکره برقی مغازه استفاده می شوند. در صورتی که رول پیچ، داخل مغازه نصب شود، طرف تخت تیغه رو به بیرون قرار می گیرد. اما در حالت قلاب برعکس، طرف غیرتخت رو به بیرون است.

تیغه‌های قوس دار که به آنها کرکره رول آپ هم گفته میشود، برای رول پیچ های کوچک مناسب است. تیغه‌های تخت نیز برای رول پیچ‌های بزرگ مناسب هستند.

تیغه‌های غضروف دار زیباتر هستند. طول عمر بیشتری دارند.

تیغه‌های پانچ دار سوراخ دار هستند و در مصارف تبلیغاتی و امنیتی استفاده می‌شوند.

تیغه‌های شفاف نانوکامپوزیت امنیت بالایی دارند. به همین دلیل بانک‌ها و جواهرفروشی‌ها معمولا از این نوع تیغه خریداری می‌کنند.ویژگی منحصر به فرد این نوع تیغه‌ها تحمل ضربات خارجی است.

خرید درب ریموتی

از مجموعه دیبادر انواع کرکره برقی رول گیتر، کرکره برقی فولادی، کرکره برقی پلی کربنات را میتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید

مقایسه انواع درب کرکره برقی 

انواع دربهای کرکره برقی بر اساس نوع و متریال به کار رفته در ساخت آن‌ها، کاربردهای مختلفی دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

کرکره برقی پنجره

کرکره های برقی که برای پنجره نصب می شوند دارای مزیت و ویژگی های منحصر بفردی از جمله وزن کم، عدم تولید صدای نابهنجار، عایق حرارت و گرد و غبار هستند. در دنیای امروز که اغلب ساختمان ها از نمای زیبا برخوردار هستند نصب این نوع از انواع کرکره برقی می تواند بر زیبایی آن ها بیفزاید.

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی هایی که از نوع تیغه پلی کربنات ساخته می شوند دارای دو جنس شفاف و مات هستند که از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار می‌باشد. کرکره های پلی کربنات به کرکره ضد سرقت، ضد حریق  و ضد گلوله مشهور هستند که نصب آن ها در اماکنی مانند منازل ، مراکز خرید و بانک ها مزیت قابل توجهی به شمار می آید. زیرا باعث افزایش امنیت خواهد شد. این نوع از کرکره ها در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند که می توانند با اغلب نماهای ساختمانی و مجتمع‌ها به خوبی هماهنگ شوند.

کرکره برقی آلومینیومی

کرکره آلومینیومی یکی از انواع کرکره برقی محسوب می شوند که دارای ویژگی‌هایی مانند تنوع در طرح و رنگ، مقاومت در برابر ضربه و حرارت را دارند. این نوع از کرکره ها معمولا از تیغه های 6 الی 14 سانتی تولید می شوند که در اغلب اماکن می توان از آن ها استفاده کرد. عدم رنگ پریدگی آن ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز از مزایای تیغه‌های آلومینیومی محسوب می شود. زیرا در سال های گذشته که کرکره های برقی هنوز تولید نشده بودند شاهد رنگ پریدگی ، فرسودگی و از دست دادن زیبایی کرکره های قدیمی بودیم. اما در حال حاضر بعد از گذشت مدت زمان طولانی از نصب کرکره های آلومینیومی می توانید از کیفیت لذت ببرید.

کرکره برقی گالوانیزه

کرکره‌های برقی گالوانیزه غالباً در دو نوع فوم دار و بدون فوم تولید می‌شوند. وجود فوم در بین تیغه موجب می شود تا آن ها تبدیل به عایق صدا و رطوبت شوند. متریالی که به وسیله آن ها کرکره های گالوانیزه را تولید می کنند فولاد منیزیوم می‌باشد که به دلیل نازک بودن و کم قطر بودن بین آن ها فوم تزریق می‌کنند.

کرکره برقی فولادی

کرکره هایی که به نام کرکره های فولادی شناخته می شوند از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند. مقاومت در برابر انواع ضربات احتمالی از ویژگی های بارز کرکره های فولادی است. به همین دلیل در اغلب فروشگاه و مغازه ها از آن ها استفاده می شوند. همچنین از کرکره های فولادی که یکی از بهترین انواع کرکره برقی هستند می توان به عنوان کرکره پنجره نیز استفاده کرد.

کرکره برقی سکشنال

کرکره های برقی سکشنال از طرفداران زیادی برخوردار است. از دلایل محبوبیت این کرکره ها می توان به عدم نیاز به فضای زیاد، دارا بودن سیستم ضد سقوط و امنیت بالا اشاره کرد. امروزه که اغلب ساختمان ها از فضا و متراژ پایینی برخوردار هستند وجود این نوع از کرکره ها بسیار کارآمد می باشند زیرا در هنگام بسته شدن در زیر سقف رول می شوند و در متراژ های کوچک نیز می توان از آن ها استفاده کرد. فراموش نکنید که متریال کرکره برقی بر روی قیمت کرکره برقی تاثیر گذار است.

یکی از مهمترین مزایای کرکره فولادی عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید.

قیمت انواع درب کرکره برقی

انواع کرکره های برقی، قیمت های مختلفی دارند که به دلیل تنوع در برند تولید کننده؛ ضخامت و وزن تیغه، جنس تیغه کرکره برقی، موتور کرکره برقی و یراق آلات به کار رفته در ساخت و تولید کرکره برقی است. همچنین نوسانات قیمت آلومینیوم و فولاد و نیز نوسانات قیمت ارز روی قیمت انواع درب کرکره برقی تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت انواع درب برقی کرکره ای با مجموعه دیبادر با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.  

مزایای خرید انواع درب کرکره برقی از دیبادر

برای اطمینان از خرید یک کرکره با کیفیت، بهترین کار، خرید کرکره از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید یک کرکره برقی رول گیتر با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. همچنین با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب کرکره برقی در تهران توسط شرکت به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع تیغه کرکره برقی توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند‌:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات تیغه‌ها، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های رول گیتر

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *