مقالات دیبادر

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه­، مدل مدرن و پیشرفته‌ای از کرکره های قدیمی است که در مقایسه با آنها از امنیت به مراتب بالاتری برخوردار است. سهولت در استفاده یکی دیگر از مزایایی است که پرفروش شدن کرکره برقی مغازه‌ای به همین دلیل است. در واقع شما با فشردن تنها یک دکمه روی ریموت، می‌توانید به راحتی درب مغازه را باز و بسته نمایید. البته مزایای کرکره برقی مغازه به همین موارد ختم نمی‌شود، با بررسی قیمت کرکره برقی مغازه به این نتیجه خواهید رسید که نصب کرکره مغازه از هر نظر ارزان‌تر و مقرون به ‌صرفه‌تر است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با کرکره برقی مغازه، انواع آن و مزایای نصب آن آشنا کنیم. اگر قصد خرید درب کرکره ای مغازه را دارید می‌توانید فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنی

مزایای نصب کرکره برقی مغازه ­ای

نصب کرکره مغازه ای مزایای بسیاری دارد که باعث شده بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، انواع کرکره مغازه را برای ورودی فضای کسب و کار خود انتخاب می‌کنند. در ادامه به بیان مزایای کرکره برقی مغازه می‌پرازیم.

  • این مدل کرکره ها جزو کرکره ضد سرقت هستند و امنیت بالایی دارند.
  • فضای کمی اشغال می‌کند.
  • عمر مفید بالایی دارد.
  • یک درب کاملاً بدون سر و صدا است.
  • مجهز به قفل الکترومکانیکی می­باشد.
  • از راه دور نیز قابل کنترل است.
  • تنوع رنگی بالایی دارد.
  • ضد حریق است.
  • قابل شستشو است.
  • به ‌آسانی و بدون نیاز به تغییرات در فضای کاری نصب می‌شود.
  • با یک دکمه و کنترل به راحتی درب باز و بسته می­شود.
  • برای کسب و کارهایی مثل طلافروشی و صرافی بسیار کاربرد دارد.

از این رو امروزه بسیاری از مغازه‎ها و همچنین فروشگاه‎های بزرگ از این نوع کرکره استفاده می‌کنند، تا امنیت محل کار خود را بالا ببرند و یک درب مدرن و زیبا و البته مقرون به صرفه برای محل کار خود تهیه کنند. 

 یکی از مهمترین مزایای کرکره برقی مغازه ای عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید.

مزیت خرید کرکره برقی مغاز

کرکره برقی مغازه تنوع طرح بالایی دارد. میتوانید با ثبت آدرس و تلفن خود روی کرکره، حتی زمان هایی که در فروشگاه نیستید، کسب و کار خود را تبلیغ نمایید! برای خرید کرکره برقی مغازه با ما در تماس باشید.

نکات خرید کرکره برقی مغازه­

برای خرید کرکره برقی مغازه، لازم است به نکاتی که در ادامه مطرح می‌کنیم، به طور کامل توجه کنید. از آنجایی که کرکره برقی مغازه از کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از قطعات تشکیل می‎شوند؛ لازم است در هنگام خرید به کیفیت و کاربرد هر یک از این قطعات به طور کامل توجه نمایید. تیغه کرکره برقی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل در ساختار کرکره است. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله انواع تیغه کرکره برقی را مطالعه نمایید.

یکی از عواملی که در هنگام خرید می­توانید، بی­ کیفیت بودن تیغه را تشخیص دهید، وزن بسیار سبک تیغه است که این نوع از تیغه­ ها آسیب‌پذیر هستند. در زمان خرید  کرکره برقی مغازه ای ابتدا با خود بیندیشید که قصد شما از خرید چه می­باشد، بی­ شک تمام افراد، در هنگام تعویض کرکره برقی خود با کرکره دستی قدیمی در اولین وهله به فکر امنیت بالا و راحتی و کارایی آسان آن هستند.

هنگام خرید کرکره برقی برای مغازه توجه داشته باشید که برای جلوگیری از خرابی و ایجاد سر و صدا، مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع کرکره برقی را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که شما قرار است یکبار کرکره برقی خریداری نمایید، پس بهترین نوع را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، خریداری کنید. توجه کنید که ارزان بودن کرکره، ملاک خوبی برای انتخاب آن نیست. چراکه برخی شرکت ها برای کاهش هزینه ها، ترجیح میدهند به جای استفاده از آلومینیوم با کیفیت، از ضایعات آلومینیوم و مواد بازیافتی برای تولید محصولات خود استفاده نمایند. همین موضوع باعث میشود در بلند مدت تیغه ها خراب، پاره و ناکارآمد شوند. واضح است که در صورت پارگی و یا آسیب دیدگی، کرکره برقی مغازه کارایی و عملکرد مناسبی خواهد داشت و به طور مرتب دچار ایراد و اشکال خواهد شد.

مطمئن باشید هزینه هایی که برای تعمیر و رفع ایرادات به وجود آمده باید بپردازید، کمتر از قیمت خرید بهترین و مرغوب ترین نوع کرکره برقی نخواهد شد. برای مشاوره در زمینه خرید انواع کرکره برقی مغازه میتوانید با کارشناسان دیبادُر در تماس باشید.  

علاوه بر موارد ذکر شده، زیبایی کرکره برقی فروشگاه نیز تاثیر بسزایی در جلب مشتریان دارد. کرکره برقی که انتخاب می­کنید، باید تمام این ویژگی­ها را داشته باشد تا بتواند نیاز شما را تامین نماید. با خرید و نصب کرکره برقی مغازه­ ای خیال خودتان را از لحاظ امنیت فروشگاه به طور کامل راحت کنید.

قیمت کرکره برقی مغازه­

اشاره کردیم که کرکره برقی مغازه­ ای قطعات ریز و درشت مختلفی دارد از تیغه و موتور که اجزای اصلی آن هستند گرفته تا یراق آلات و شاسی و لوله شفت و ریل و مویی و چشمی یا همان فتوسل، فلاشر، جاقفلی کرکره برقی، صفحه پلیت، اندکپ و بولبرینگ و رسیور یا همان مدارفرمان کرکره برقی هستند. کیفیت همه این اقلام در قیمت تاثیرگذار است. علاوه بر این نوع و جنس تیغه کرکره برقی، وزن تیغه‌ها، برند تیغه، عرض یا همان دهنه فروشگاه، ارتفاع یا همان طول کرکره‌ها و البته نوع موتور در قیمت کل کار تاثیر گذار است.

موضوعی که باید در هنگام خرید کرکره برقی به آن توجه داشته باشید این است که تیغه هایی که برای کرکره برقی باید مورد استفاده قرار بگیرند، لازم است سنگین و با دوام باشند. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، کرکرهای ارزان قیمت و نامرغوب که از تیغه های سبک و بی کیفیت ساخته شده اند، به سرعت دچار آسیب و مشکل می‌شوند. واقعیت این است که سیستم کرکره برقی، بر مبنای تیغه ها و موتور کرکره برقی شکل میگیرد. از این رو لازم است تیغه ها از کیفیت قابل قبول برخوردار باشند تا بتوانند مدت زیادی بدون دردسر و خرابی برای شما کار کنند.

از جمله اشتباهاتی که برخی مشتریان مرتکب می‌شوند، انتخاب و خرید تیغه های ارزان قیمت است. اگرچه گران بودن یک محصول دلیل بر با کیفیت بودن آن نیست، اما ارزان بودن نیز در برخی موارد میتواند نشانه بی کیفیت بودن باشد. اگر هزینه های خرابی و تعمیر که یک کرکره برقی بی کیفیت روی دست شما میگذارد را در نطر بگیرید، مطمئنا در هنگام خرید کرکره برقی، تیغه با کیفیت را انتخاب می‌کنید. مجموعه دیبادُر به شما اطمینان میدهد که بهترین برندها را با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیر قرار دهد.

طبق توصیه و تجربه نصابان حرفه ای مجموعه دیبادُر، کرکره برقی فولادی، کرکره برقی آلومنیومی، کرکره برقی رول گیتر، کرکره برقی رول آپ و کرکره برقی پلی کربنات، بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان کرکره مغازه ای هستند. پر فروش بودن این کرکره ها و انتخاب مشتریان نیز مؤید همین موضوع است.

قیمت کرکره برقی مغاز

قیمت هر متر کرکره برقی مغازه به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس تیغه و نوع موتور بستگی دارد. برای دریافت لیست قیمت کرکره برقی برای مغازه با ما در تماس باشید.

نحوه نگهداری از کرکره برقی مغازه

علاوه بر چگونگی انتخاب و خرید کرکره برقی مناسب برای مغازه، باید با نگهداری اصولی از آن نیز آشنا باشید. با به‌کارگیری نکات زیر امکان اینکه کرکره برقی فروشگاه شما با مشکل مواجه شود، به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند:

  • بهتر است به طور متوالی کرکره را باز و بسته نکنید. باز و بسته کردن بیش از اندازه کرکره، به موتور آسیب می‌رساند.
  • هرگز کرکره برقی را به حالت نیمه باز رها نکنید، نیمه باز گذاشتن کرکره برقی میتواند به تیغه ها و موتور آسیب برساند و عمر آن را کم کند.
  • اگر قرار است کرکره برقی را بشوئید، مواظب باشید در هنگام شستشو، آب وارد موتور کرکره برقی نشود.
  • دقت کنید هیچ گونه مانعی در سر راه باز و بسته شدن کرکره برقی وجود نداشته باشد.
  • لازم است به طور سالیانه یک یا دوبار کرکره برقی مغازه خود را روغ کاری و سرویس نمایید.
  • هنگام نصب کرکره برقی، از تراز بودن و درست نصب شدن آن اطمینان حاصل نمایید. زیرا اگر کرکره درست نصب نشود، ممکن است در بلند مدت دچار اختلال شود.
  • تمیز کردن کرکره برقی در سالم ماندن آن تاثیر زیادی دارد. لازم است هر چند روز یکبار گرد و خاک موجود روی تیغه ها را پاک کنید.
  • دقت کنید که ریموت کرکره برقی در معرض حرارت بالا قرار نگیرد. چرا که در چنین شرایطی قطعات داخلی دچار آسیب میشوند و ریموت دچار اختلال خواهد شد.
  • هرگز درب کرکره برقی را هول ندهید و اقدام به باز کردن آن با زور و فشار نشوید. تحمیل وزن بیش از اندازه به کرکره برقی میتواند کرکره را دچار آسیب و اختلال کند.
  • اگر در حین استفاده از کرکره برقی، برق قطع شد، در صورتی که موتور به UPS مجهز است، از برق اضطراری استفاده کنید و در غیر این صورت از آچار خلاص کن برای بالا بردن کرکره برقی استفاده نمایید.

نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، نکات ساده ای هستند اما با رعایت کردن همین نکات ساده میتوانید طول عمر کرکره برقی مغازه خود را چندین برابر افزایش دهید.

مزایای خرید کرکره برقی مغازه از دیبادر

کرکره برقی مغازه مزایای زیادی دارد که به آنها اشاره کردیم. مهمترین آنها تامین امنیت است که کرکره برقی مغازه میتواند به خوبی امنیت مورد نیاز فروشگاه شما را تامین نماید. موضوع دیگری که باید در هنگام خرید کرکره برقی به آن توجه داشته باشید، تعداد ترددهای روزانه فروشگاه شماست. اگر تردد در فروشگاه شما زیاد است، باید یک کرکره برقی محکم و یک موتور قوی انتخاب کنید

برای اطمینان از خرید یک کرکره برقی با کیفیت، بهترین کار، خرید از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید کرکره برقی مغازه با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. علاوه بر این با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب انواع کرکره برقی توسط شرکت دیبادُر به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع کرکره برقی توانسته ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات کرکره برقی، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه‌های کرکره‌های برقی

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره برقی تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید. کرکره برقی مغازه قیمت های مختلفی دارد، برای اطلاع از قیمت روز کرکره برقی مغازه میتوانید همین حالا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *