خدمات دیبادر

نصب و تعمیرات کرکره برقی

نصب کرکره برقی

شاید تصور کنید که خرید کرکره برقی مهمترین مرحله برای داشتن یک درب برقی با کیفیت و ایده آل است. اما باید بدانید که نصب کرکره برقی نیز به همین اندازه اهمیت دارد. چرا که در فرآیند نصب کرکره برقی، نکاتی وجود دارد که اگر به درستی رعایت نشود، منجر به اختلال در کارکرد کرکره برقی و نیز بروز مشکلات در آینده خواهد شد. در این مطلب میخواهیم درباره نصب کرکره برقی در تهران که توسط مجموعه دیبادُر انجام میشود صحبت کنیم. اگر قصد خرید کرکره برقی و نصب آن را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین اگر به خدمات نصب کرکره برقی نیاز دارید، فرم زیر را پر کنید و یا با شماره 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کیفیت نصب کرکره برقی در شرکت دیبادر

نصب کرکره برقی در تهران توسط مجموعه دیبادُر با کیفیت بسیار بالایی انجام میشود. از برش زن تیغه ها گرفته تا تراز بودن تیغه ها در کنار هم در هنگام نصب موتور کرکره برقی در جای مناسب و در نهایت ست کردن ریموت کرکره برقی به درستی و به طور کاملاً حرفه ای توسط نصابان مجموعه انجام میشود.

هرچند کیفیت نصب در پروژه ها انجام شده بالاست و این موضوع را مشتریان ما نیز تایید میکنند، اما قیمت نصب بسیار پایین تر از همکاران مان در این حوزه است. شاید برایتان سوال باشد که پرا هزینه نصب در مجموعه دیبادر کم است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم علت این ارزانی، اعتماد مشتریان به ما و تعداد بالای پروژ ها است که به ما این اجازه را میدهد که حاشیه سود خود را پایین آورده و در تعداد بالای مشتریان سود خود را جبران کنیم.

مراحل نصب کرکره برقی در تهران

از خدمات مجموعغه دیبادُر میتوان به فروش کرکره برقی، نصب کرکره برقی در تهران و البته پشتیبانی و تعمیر انواع کرکره برقی اشاره کرد. قبل از اینکه به مرحله نصب کرکره برقی برسید، در ابتدا باید بهترین نوع تیغه کرکره برقی با توجه به کاربری مورد انتظار و بودجه در نظر گرفته شده، انتخاب نمایید. برای این موضوع می‌توانید روی مشاوره رایگان همکاران ما حساب کنید. مجموعه دیبادُر همواره بهترین گزینه را با توجه به نیاز مشتری به اون پیشنهاد میدهد. برای آشنایی هرچه بیشتر با تیغه ها، یراق الات و اتصالات کرکره برقی پیشنهاد میکنیم مقاله انواع کرکره برقی را مطالعه نمایید.

اما در این بخش درباره مراحل نصب کرکره برقی به طور مفصل با شما صحبت میکنیم، با ما همراه باشید. به طور کلی برای نصب کرکره برقی، باید مراحل زیر را به درستی و با دقت طی کنید:

اندازه گیری دقیق محل نصب کرکره برقی؛ در ابتدا باید به درستی عرض یا همان دهنه و ارتفاع یا همان درازای محلی که  قرار است کرکره برقی در آنجا نصب شود را اندازه گیری کنید.

 انتخاب جنس تیغه کرکره برقی؛ در این مرحله بایست جنس و نوع کرکره برقی را متناسب با نیاز و کاربردی مورد نظر خود انتخاب نمایید. برای این کار می‌توانید روی مشاوره با کارشناسان ما حساب کنید. اما مهمترین مساله این است که کاربری ساختما را بدانید و از میزان تردد در شبانه روز از آن ساختمان به طور میانگین، مطلع باشید. متداول ترین نوع کرکره برقی در بازار، کرکره آلومنیومی، کرکره فولادی، کرکره رول گیتر و کرکره پلی کربنات هستند.

انتخاب ضخامت تیغه کرکره برقی؛ کرکره برقی ها در ضخامت و با متریال های مختلف تولید میشوند. به یاد داشته باشید که هرچقدر تیغه کرکره برقی ضخامت بالاتری داشته باشد، مقاومت بالاتری در برابر ضربه، فشار و صدماتی از این دست دارد.

انتخاب موتور کرکره برقی؛ به طور کلی دو نوع موتور برای کرکره برقی در بازار وجود دارد. موتور توبلار کرکره برقی و موتور ساید کرکره برقی. این نوع موتورها متناسب با نوع کاربری ساختمان، میزان تردد خودروها از ساختمان و البته وزن تیغه های کرکره برقی است. به طور کلی موتور ساید قدرت بیشتری دارد و برای ساختمان هایی با تردد بالا و نیز کرکره با وزن زیاد مناسب تر است. اما موتور توبلار ظرافت و نمای زیباتری دارد و برای مکان های کم رفت و آمد با دهنه کوچک و ارتفاع کم و برای تیغه های سبک تر مناسب تر است.

نصب انواع تیغه کرکره برقی

تیغه آلومنیوم، تیغه فولادی، تیغه پلی کربنات، تیغه رول گیتر، تیغه پانچ، تیغه آهنی و تیغه گالوانیزه از جمله معروف ترین تیغه های کرکره برقی موجود در بازار هستند. برای دریافت مشاوره خرید و نصب انواع کرکره برقی با ما در تماس باشید.

نصب کرکره برقی در تهران توسط نصابان مجموعه دیبادر

همانطور که گفته شد کار نصب کرکره برقی به اندازه انتخاب و خرید کرکره برقی مهم و حائز اهمیت است در مورد نصب کرکره برقی نکات و اقداماتی وجود دارند که در مراحل نصب و راه اندازی، از اندازه گیری تا مونتاژ باید رعایت شود. به همین جهت باید کار را به کاردان سپرد و ما شرکت دیبادر را برای راه اندازی و نصب کرکره برقی پیشنهاد می کنیم. در ادامه مراحل نصب را از ابتدا تا انتهای برای شما بیان میکنیم. با ما همراه باشید.

آماده کردن مکان نصب کرکره برقی

در ابتدا باید جایی که قرار است کرکره برقی در آنجا نصب شود را تعیین کنید، چراکه قرار است موتور دستگاه و بخش های الکتریکی کرکره در این محل نصب شوند. به این صورت که برای هریک از قطعات برقی یک جای مناسب و ایمن در نظر گرفته شود. قسمت های الکترونيکی کرکره برقی شامل موتور، مدار فرمان، فلاشر، چشمی یا فتوسل و ريموت ها هستند که در ابتدا بر روی ديوار و در مکانی که  از قبل برای آنها در نظر گرفته ایم نصب می گردند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که قسمت های الکترونیکی به راحتی در دسترس همه افراد قرار نگیرند.

پس از وصل کردن برق ورودی دستگاه، مدار فرمان را نصب میکنیم تا در مراحل بعد و در صورت نیاز بتوانیم به راحتی موتور کرکره برقی را به مدار فرمان نصب کنیم. بد نیست بدانید که در صورت لزوم می‌توانید سیم کشی برق به سیستم کرکره برقی را در انتهای کار انجام دهید.

در قسمت نصب اجزاء الکتریکی توجه داشته باشید که از موتور دستگاه ۳ رشته سيم بيرون مي آيد که يکی از آنها به نول و دو سيم ديگر به فاز متصل می شوند. از دو سیم متصل به فاز برای حرکت موتور در جهت های بالا و پائين استفاده می گردد. دقت کنید که در بعضی از موتور ها خروجی برق به صورت سوکت می باشد و نمی توان آنها را مستقيما به برق متصل کرد و حتما بايد به برد دستگاه متصل شوند.

 قسمت مکانیکی نصب کرکره برقی

در این مرحله لازم است از قبل اندازه گیری های عرض و ارتفاع مکانی که قرار است در آن کرکره برقی نصب شود، صورت گرفته باشد. قبل از اندازه گیری به این نکته توجه کنید که آیا می توان ريل کرکره برقی را مستقيما به ديوار پيچ کرد يا برای این کار نياز به آهن کشی وجود دارد. البته در مواردی که دیوار شاقول است نیازی به آهن کشی برای کرکره وجود ندارد.

آهن کشی دیوار

اگر دیواری که قرار است کرکره روی آن نصب شود، تراز نباشد، میبایست از یک قوطی 40 در 40 در قسمت پشت ریل کرکره برقی استفاده نمایید. قوطی ها را باید طوری نصب کنید که دقیقا برابر با عرض کرکره باشند. پس از اینکه از تراز شدن دیوار با کرکره مطمئن شدید و یا قوطی های 40 در 40 را نصب نمودید، نوبت به نصب صفحه پلیت نگهدارنده کرکره برقی می‌رسد.

در این مرحله برخی از مشتریان مایل هستند برای استحکام هرچه بیشتر کرکره برقی و اینکه بتوانند آن را به راحتی قفل کنند، یک تیغه در انتهای تیعه ها قرار بگیرد که بتوان به آن جاقفلی وصل نمود. این تیغه معمولاً محکم تر از بقیه تیغه ها است و برای راحت تر نصب شدن کرکره برقی، به صورت صاف یا همان تخت نصب می‌شود.

نصب صفحه پلیت نگهدارنده کرکره برقی

از آنجایی که صفحه پلیت از یک طرف به موتور نصب میشود، در موتورهای توبلار این صفحه در واقع دو پلیت ساده است که روی آن شیارهایی برای کنترل و تنظیم فاصله تیغه های کرکره قرار گرفته است. در موتورهای ساید نیز دو صفحه پلیت درون جعبه موتور کرکره قرار گرفته است که یکی از آنها کمی بزرگتر است و زنجیر گیربکس روی آن قرار دارد و دیگری کمی کوچکتر است و بلبرینگ ها در انتهای آن قرار میگیرد.

تعیین ارتفاع نصب کرکره برقی

در این مرحله باید ارتفاعی که قرار است کرکره برقی از ابتدا تا انتهای آن نصب شود را تعیین نماییم. این ارتفاع می‌تواند از طریق متر معمولی، متر لیزری و یا تراز لیزری به طور دقیق مشخص شود. نکته قابل اهمیت این است که اندازه گیری و تراز بودن کرکره نسبت به دیوار باید به درستی انجام شود، در غیر این صورت پس از نصب کرکره با سر و صدای کرکره برقی مواجه خواهید شد چرا که تیغه ها به درستی درون ریل بالا و پایین نمیروند و سر و صدا ایجاد می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل سر و صدای کرکره برقی پیشنهاد میکنیم مقاله علت صدای کرکره برقی را مطالعه نمایید. 

 آماده سازی لوله شفت کرکره برقی

لوله شفت کرکره برقی یا به اختصار شفت از يک سمت به بولبورينگ يا همان اندکپ و از يک سمت به موتور متصل می شود. برای نصب موتور کرکره توبلار در سمتی که موتور کرکره برقی قرار می گيرد، موتور را وارد لوله شفت می کنيم سپس با اندازه زدن فاصله سوراخ پيچ، روی کلگی موتور را سوارخ می کنیم. حالا موتور را داخل شفت قرار میدهیم و پيچ کلگی را به درام می بندیم. با اين کار موتور و درام با هم درگير می شوند و در صورت چرخش موتور درام نيز با آن می چرخد.

حال کافیست تیغه های کرکره برقی را که از قبل مونتاژ شده و در کنار هم قرار گرفته اند، در ریل کرکره قرار دهید و ریموت را فشار دهید. به این صورت کرکره برقی شما نصب شده و آماده استفاده است.

هزینه نصب کرکره برقی در تهران

هزنیه نصب کرکره برقی در تهران به فکتورهای زیادی بستگی دارد از جمله دهنه یا همان عرض ساختمان، تعداد درب ها، وزن و نوع تیغه و … برای اطلاع دقیق از هزینه نصب کرکره برقی با مجموعه دیبادر در تماس باشید.

مزایای استفاده از خدمات نصب کرکره برقی در مجموعه دیبادر

مجموعه دیبادُر به پشتوانه سال ها حضور موفق در حوزه فروش، پشتیبانی، نصب و تعمیر انواع کرکره برقی توانسته‌ است رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماید. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین راهکار با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات کرکره برقی، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیر انواع تیغه، موتور ویراق آلات کرکره های برقی

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می دهد. برای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *