مقالات دیبادر

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

یکی از زیباترین و البته ایمن ترین کرکره های موجود در بازار که با نام کرکره ضد گلوله نیز شهرت یافته، کرکره پلی کربنات است که شباهت زیادی به کرکره رول گیتر دارد و برای فروشگاه ها، اماکن تجاری و به ویژه طلافروشی ها و صرافی ها استفاده میشود. کرکره پلی کربنات دارای پروفیل آلومنیومی اسلیت پلی کربنات است و از این رو در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم میباشد. از مهم ترین ویژگی‌های کرکره پلی کربنات که به آن کرکره شیشه ای شفاف هم گفته میشود، می توان به استحکام و مقاومت بالا، مقاومت در برابر نور خورشید، ضد حریق بودن، ضد سرقت بودن و قابلیت شستشو و نگهداری آسان اشاره کرد. از طرف دیگر وزن سبک تیغه پلی کربنات باعث شده اصطکاک کمی با ریل ها داشته باشد، به همین دلیل این نوع کرکره طول عمر بالایی دارد. تیغه شفاف کرکره برقی تنوع رنگی بالایی دارد و به دلیل شفافیت ظاهری، جلوه زیبایی به فروشگاه شما میدهد.

مزایای نصب کرکره پلی کربنات به همین جا ختم نمیشود و تصمیم داریم در این مقاله درباره تیغه پلی کربنات کرکره برقی، مزایای نصب آن و همچنین قیمت پلی کربنات شیشه ای با شما صحبت کنیم. اگر قصد خرید کرکره برقی پلی کربنات دارید، می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم و یا همین حالا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کرکره پلی کربنات چیست؟

کرکره پلی کربنات یکی از کاربردی ترین و البته زیباترین کرکره های موجود در بازار است که به دلیل زیبایی ظاهری مورد توجه و استقبال بسیاری از مشتریان و صاحبین کسب و کار قرار گرفته است. این کرکره علاوه بر ظاهر زیبا، از ایمنی بالایی نیز برخوردار است و در کنار همه اینها باید خاصیت ضد حریق بودن و ضد گلوله بودن را نیز به آن اضافه نمایید. به همین دلیل در بسیاری از بانک ها کرکره پلی کربنات نصب شده است. این کرکره به لحاظ زیبایی و امنیت برای کسب و کارهایی مثل طلافروشی و صرافی، یک گزینه ایده آل است. از این رو به کرکره پلی کربنات مغازه نیز شهرت یافته است. 

برای ساخت کرکره پلی کربنات شیشه ای از کامپوزیت بسیار محکم و نانوپلی کربنات استفاده میشود. این ترکیبات، مقاومت کرکره را در برابر فشار و ضربه افزایش میدهند و ایمن بودن آن را تضمین میکنند. ایمنی و ضربه پذیری ورق کرکره پلی کربنات به قدری بالا است که می‌توانید اطمینان داشته باشید این تیغه حتی با ضربات پتک نیز خرد نمی‌شود!

ورق کرکره ای شفاف تنوع رنگ بالایی دارد . در رنگ های شفاف یا همان بی رنگ، دودی، برنزی و شیری طراحی و تولید میشود، از این رو میتوانید مطابق با سلیقه خود درب کرکره شفاف را سفارش دهید. تنوع رنگ کرکره پلی کربنات باعث شده این درب برقی پرفروش، محبوبیت ویژه ای در مقایسه با سایر درب های برقی داشته باشد. به طور کلی می‌توان گفت کرکره پلی کربنات نیز مانند کرکره آلومنیومی و کرکره فولادی، یکی از رایج ترین و پر طرفدارترین کرکره های موجود در بازار است. 

انواع کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات همانطور که اشاره کردیم، از انواع کرکره های پر کاربرد، زیبا و پرفروش در بازار میباشد که رنگ و طرح های متنوعی دارد. از طرح های مختلف آن میتوان برای موارد مختلفی از جمله کارگاه ها، بالکن خانه های مسکونی به عنوان شیشه بالکنی، گلخانه ها و درب ورودی فروشگاه ها استفاده کرد.

نکته جالب در مورد این کرکره این است که به صورت یک تکه ساخته نمیشود و از کنار هم قرار گرفتن قطعات کوک شفاف، کرکره برقی پلی کربنات ساخته میشود. به طور کلی دو نوع کرکره برقی پلی کربنات در بازار وجود دارد که عبارتند از:

  • کرکره پلی کربنات شفاف زواری
  • کرکره پلی کربنات شفاف لوله ای

تفاوت اصلی کرکره پلی کربنات شفاف زواری با کرکره پلی کربنات شفاف لوله ای در طول و عرض قطعات پلی کربنات و ضخامت لوله یا زوار آن است. به یاد داشته باشید که هرچقدر ضخامت قطعه پلی کربنات بالاتر باشد، کرکره استحکام بیشتری دارد و قیمت آن نیز افزایش می یابد و بالعکس هرچقدر ضخامت قطعات کمتر باشد، کرکره آسیب پذیرتر است و قیمت آن کاهش می‌یابد.  

تیغه پلی کربنات یا همان کرکره برقی شفاف در رنگ های شیشه ای بدون رنگ، دودی، سفید و مشکی تولید میشود. اما شرکت دیبادُر این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا کرکره پلی کربنات رنگ دلخواه خود را سفارش دهند. به طور کلی در مجموعه دیبادر فروش تیغه کرکره پلی کربنات با رنگ های دلخواه و سفارشی مشتریان  امکان پذیر است.

قیمت کرکره پلی کربنات

 

قیمت کرکره پلی کربنات به عوامل مختلفی از جمله جنس تیغه کرکره، نوع و و زن تیغه کرکره و نیز موتور و یراق آلات آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت انواع کرکره برقی با ما در تماس باشید.

کاربردهای کرکره پلی کربنات

اشاره کردیم که کرکره پلی کربنات جزو کرکره های پر فروش در بازار میباشد که برای فضاهای مختلفی کاربرد دارد. دلیل استقبال زیاد مشتریان از این کرکره را میتوان امنیت بالای کرکره، برخورداری از خاصیت ضد سرقت و ضد حریق بودن و زیبایی آن دانست.

از طرف دیگر به دلیل شفاف بودن کرکره، در صورت بروز مشکل امنیتی و یا سرقت، پلیس به راحتی میتواند وارد عمل شود و انجام عملیات برای پلیس ساده تر است.

  از دیگر کاربردهای این کرکره، برای مکان هایی است که نیاز به نور خورشید دارند، به عنوان مثال گلخانه ها برای نگهداری از محصولات خود نیاز به تابش نور خورشید دارند که  درب کرکره برقی پلی کربنات میتواند یک گزینه ایده آل باشد.

همچنین برای واحدهای مسکونی در بخش بالکن و یا کرکره برقی پنجره، با نصب کرکره برقی پلی کربنات علاوه بر زیبایی و امنیت؛ می‌توانید در طول روز از نور خورشید استفاده نمایید و نیز از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایید.

به طور کلی اگر بخواهیم لیستی از کاربردهای درب کرکره ای کرکره پلی کربنات در اختیار شما قرار دهیم، موارد زیر در این لیست قرار می‌گیرد:   

واحدهای تجاری و فروشگاهی 
مراکز خرید و پاساژها 
درب استخر در ویلاهای شخصی 
استفاده به عنوان پارتیشن متحرک
بالکن ساختمان ها (کرکره شفاف برای بالکن)
استفاده به عنوان درب بانک ها 
طلافروشی ها و صرافی ها 
استفاده به عنوان درب گلخانه ها 

نصب کرکره پلی کربنات

برای نصب کرکره پلی کربنات کافیست قطعات پلی کربنات را با استفاده از لوله های آلومنیومی یا زوارهایی از جنس آلومینیوم، با یکدیگر متصل نمایید. البته معمولاً برای درب های کوچک با عرض کم تا 4 متر، از لوله یا زوار آلومینیومی استفاده کنید و در صورت عریض تر بودن درب و یا در صورتی که میخواهید امنیت را تا حد بالایی افزایش بدهید، از لوله استیل برای اتصال قطعات پلی کربنات به یکدیگر استفاده نمایید.

نکته قابل توجه در مورد تیغه کرکره پلی کربنات این است که به دلیل جنس خاصی که دارد و از مقاوم ترین پلیمر ساخته شده است، برای اکثر مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف، قابل نصب است. به لحاظ ایمنی نیز مجموعه دیبادر این اطمینان را به شما میدهد که ترکیب قطعات پلی کربنات با لوله های استیل و آلومینیوم، استحکام بالایی به وجود می آورد که غیر قابل نفوذ و سرقت است.

مزایای نصب کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات معمولاً برای درب هایی به عرض و ارتفاع 4 متر نصب می‌شود. این کرکره شفاف ضد سرقت مقاومت بسیار زیادی دارند و موقع باز و بسته شدن، بسیار نرم و بی صدا کار می کند. همچنین وزن تیغه های آن بسیار کم است و یک درب ریموتی سبک و ایمن به حساب می آید. 

در حالت کلی میتوان گفت بعد از کرکره آلومینیومی، این نوع کرکره برقی شفاف جزو کرکره های پرکاربرد است که به عنوان کرکره پارکینگ، فروشگاه و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. نصب کرکره پلی کربنات مزایای منحصر به فردی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. 
شستشو و نگهداری آسان
استحکام و مقاومت بسیار بالا(نشکن و ضد ضربه)
 ضد حریق
ضد سرقت 
ضد گلوله 
 مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف از جمله سرما و گرما
 مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش
 بی صدا در باز و بسته شدن 
 تنوع در رنگ (شفاف ،برنز،دودی)
 وضوح و شفافیت تصویر کرکره 
 مقاوم در برابر اشعه مخرب خورشید(uv)

 یکی از مهمترین مزایای کرکره پلی کربنات عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت اصلا دچار خرابی و ایراد نمی‌شود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، می‌توانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید.  

کاربردهای کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات میتواند یک درب شیک و مدرن برای واحدهای تجاری و فروشگاهی ، مراکز خرید و پاساژها ، درب استخر در ویلاهای شخصی، بالکن ساختمان ها (کرکره شفاف برای بالکن) و طلافروشی ها و صرافی ها باشد.

قیمت کرکره پلی کربنات شفاف

در بخش های قبل به مزایای کرکره پلی کربنات اشاره کردیم، گفتیم که این کرکره در کنار زیبایی، از امنیت بالایی برخوردار است. ویژگی هایی مثل ضد سرقت بودن و ضد حریق بودن را میتوان دلایل استقبال و پرفروش بودن این کرکره دانست. اما وقتی صحبت از قیمت کرکره پلی کربنات میشود، باید بگوییم عوامل مختلفی رو قیمت این کرکره اثر گذار است. از جمله این موارد میتوان به جنس تیغه پلی کربنات و خالص بودن آن، نوع و برند موتور کرکره برقی، کیفیت یراق آلات و مواردی از این دست اشاره نمود. اگر بخواهیم لیستی از موارد اثر گذار روی قیمت کرکره برقی را به شما معرفی کنیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • کیفیت و خالص بودن ماده پلی کربنات استفاده شده در ساخت کرکره برقی پلی کربنات
  • ضخامت تیغه پلی کربنات و وزن هر متر مربع آن
  • استاندارد بودن غضروف آلومنیومی به کار رفته در تیغه ها
  • ریل کرکره و استاندارد بودن آن
  • نوع رنگ و شفاف بودن تیغه های کرکره برقی پلی کربنات

به طور کلی کرکره پلی کربنات قیمت های مختلفی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق کرکره پلی کربنات همین حالا با شماره 09124473189 تماس بگیرید.

تعمیر کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی ساختار نسبتاً پیچیده و تخصصی دارد و در صورت خرابی کرکره برقی، پیشنهاد میشود از کارشناسان فنی و یا تکنسین های نصب کرکره برقی استفاده کنید. چراکه ممکن است دستکاری فرد غیر متخصص، منجر به بدتر شدن وضعیت و توسعه خرابی شود. شاید برایتان سوال باشد که تعمیر کرکره پلی کربنات چگونه انجام میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نه تنها کرکره پلی کربنات بلکه سایر کرکره برقی ها در صورت خرابی، ابتدا موارد زیر مورد بررسی قرار میگیرد:

  • موتور کرکره برقی
  • تیغه کرکره برقی
  • رسیور یا همان مدار فرمان کرکره برقی
  • فتوسل یا چشمی
  • شفت و ریل های کرکره برقی
  • ریموت کرکره برقی

در واقع وجود اختلال در هریک از موارد بالا، میتواند منجر به خرابی کرکره برقی شود. توصیه اول ما این است که در صورت مشاهده هر گونه خرابی و اختلال در بخش های مختلف کرکره برقی، در اولین فرصت ممکن با مجموعه دیبادر با شماره  09124473189 تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. هرگونه خرابی در کرکره برقی پلی کربنات توسط کارشناسان فنی شرکت دیبادر قابل تعمیر است و شما با خیال راحت می‌توانید تعمیر کرکره پلی کربنات را به ما بسپارید.

نمایندگی کرکره پلی کربنات

مجموعه دیبادر به عنوان نمایندگی کرکره پلی کربنات فعالیت دارد. در این مجموعه فروش عمده و تکی کرکره برقی پلی کربنات و انوع موتور کرکره برقی، یراق آلات کرکره برقی و خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی وجود دارد. در حال حاضر کرکره پلی کربنات نمایندگی تهران در اختیار مجموعه دیبادر میباشد و امکان ارائه خدمات به سراسر ایران وجود دارد.   

مزایای خرید کرکره برقی پارکینگ از دیبادر

کرکره برقی پلی کربنات شفاف جزو کرکره های اتوماتیک پرکاربرد می باشد که در رنگ ها و طرح های متنوعی طراحی و تولید می شود. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، مقاومت در برابر نور خورشید، ویژگی ضد حریق و قابلیت شستشو و نگهداری آسان جزو امتیازات منحصر به فرد این کرکره شفاف ضد سرقت به شمار میرود. از این رو کرکره پلی کربنات در اماکن تجاری، تفریحی، دکوراسیون داخلی ساختمان ها و بالکن ساختمان ها (کرکره شفاف برای بالکن) استفاده می شود. در یک کلام هرچه از مزایای کرکره برقی پلی کربنات بگوییم، کم گفته ایم !

نصب کرکره برقی پلی کربنات با توجه به وزن کم آن نسبت به سایر کرکره برقی ها، آسان‌تر است و در عین حال نیازمند دقت و تخصص بالایی است که فرد نصاب باید از آن برخوردار باشد. شرکت دیبادُر با کادر حرفه ای نصاب به شما اطمینان می دهد که نصب کرکره پلی کربنات در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت توسط این شرکت انجام شود.  

به یاد داشته باشید که برای اطمینان از خرید یک کرکره برقی با کیفیت، بهترین کار، خرید از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید کرکره پلی کربنات با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. علاوه بر این با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب انواع کرکره برقی توسط شرکت دیبادُر به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع کرکره برقی پلی کربنات توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانشته اند:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات کرکره برقی، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های برقی

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره پلی کربنات و خدمات نصب آن انجام می دهد. برای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *