مقالات دیبادر

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ یک درب برقی بسیار مناسب برای ورود و خروج خودروها به پارکینگ است. این درب ریموتی علاوه بر ایجاد امنیت برای ساختمان مورد نظر، رفت و آمد را برای رانندگان به پارکینگ بسیار آسان می‌کند چراکه با فشردن تنها یک دکمه روی ریموت می‌توانید به راحتی درب را باز و بسته نمایید. بررسی‌ها نشان داده است که امنیت کرکره برقی پارکینگ نسبت به سایر درب‌های ریموتی بیشتر است چراکه مدت زمان باز و بسته شدن کرکره برقی پارکینگ، نسبت به سایر درب‌های اتوماتیک بازویی و معمولی، کمتر است. به همین دلیل احتمال ورود افراد ناشناس به حداقل رسیده و امنیت محیط به نسبت افزایش می‌یابد.

نکته دیگر درباره موتورهای چرخشی در مقایسه با موتورهای بازویی این است که این موتورها طول عمر بیشتری دارند. به همین دلیل کرکره برقی پارکینگ به ندرت دچار خرابی میشود. در حال حاضر از انواع مدل کرکره برقی پارکینگ برای مجتمع ها، فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید، ادارات و آپارتمان های مسکونی استفاده میشود. مهمترین دلیل پر فروش بودن کرکره برقی را میتوان قیمت مناسب و اقتصادی آن دانست. در این محتوا می‌خواهیم درباره انواع کرکره پارکینگ و مزایای آن صحبت کنیم. اگر قصد خرید کرکره برقی پارکینگ را دارید می‌توانید فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مزایای نصب کرکره برقی پارکینگ

برای رفع مشکل کمبود جا در پارکینگ و استفاده از حداکثر فضا، کرکره پارکینگ طراحی و جایگزین درب های پارکینگی قدیمی شد. از آنجاییکه این کرکره‌ها در هنگام باز شدن به سمت بالا جمع می‌شوند، می‌توانند فضای بیشتری را برای پارک خودرو در اختیار ساکنان قرار دهند. به همین دلیل امروزه استفاده از این کرکره‌ها با استقبال زیادی رو به رو شده است. در ادامه دیگر مزایای کرکره برقی پارکینگ را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • کرکره برقی پارکینگ در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع طراحی و ساخته می‌شود که به آن کرکره برقی رنگی می‌گویند. از این رو با هر سلیقه‌ای متناسب است و می‌توان در اکثر اماکن از این محصول استفاده نمود.
  • ساخت و اجرای کرکره برقی پارکینگ نسبت به سایر درب‌های پارکینگی سریع‌تر و ارزان‌تر انجام می‌شود.
  • کرکره برقی پارکینگ با توجه به عایق بندی مناسب از ورود آب و گرد و غبار به درون محیط جلوگیری می‌کند.
  • این کرکره‌ها از استحکام بالایی برخوردارند و در مدت زمان کوتاهی باز و بسته می‌شوند. به همین دلیل مانع ورود خودروهای بیگانه، افراد مزاحم و سارقین می‌شود.
  • امکان نصب درب کرکره ای پارکینگ برای ساختمان‌های فاقد جک درب پارکینگ وجود دارد.
  • کرکره برقی پارکینگی عایق‌بندی مناسب در برابر صدا و حرارت دارد.
  • کرکره درب پارکینگ برای انبار کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، اماکن مسکونی و تجاری، ادارات و … مناسب است.

برتری‌های درب پارکینگ کرکره ای نسبت به درب آهنی پارکینگ چیست؟

کرکره برقی پارکینگ یا به اختصار کرکره برقی پارکینگ مزیت‌های زیادی نسبت به درب آهنی پارکینگ یا همان درب‌های قدیمی پارکینگی دارد. در اینجا به بیان چند نمونه از این مزیت‌ها خواهیم پرداخت تا به اهمیت و برتری این نوع کرکره در مقایسه با مدل‌های قدیمی پی ببرید. مزیت کرکره برقی پارکینگ به شرح زیر است:

  • عدم مشکل باز و بسته کردن درب پارکینگ در هنگام بارش برف

 واقعیت این است که باز و بسته کردن درب های آهنی پارکینگ یا مغازه در فصل زمستان و در هنگام بارش باران و برف کار مشکلی است. در حالیکه با نصب کرکره برقی میتوانید تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کرکره را باز  و بسته کنید.

  • عدم منحرف شدن درب پارکینگ با وزش باد

 اگر وزش باد خیلی شدید باشد، ممکن است برای باز و بسته نمودن درب‌های آهنی پارکینگ با مشکل مواجه شوید. زیرا وزش باد باعث تغییر جهت و یا کوبیدن درب پارکینگ می‌شود، که این مورد می تواند آسیب دیدگی درب را به همراه داشته باشد. اما با استفاده از کرکره برقی پارکینگ دیگر جای نگرانی در هنگام وزش باد وجود نخواهد داشت.

  • سهولت در باز و بسته شدن درب فقط با یک دکمه

برخلاف درب‌های آهنی قدیمی که حتما باید از ماشین پیاده شوید و درب پارکینگ را باز نمایید، پس از نصب درب کرکره برقی پارکینگ، می‌توانید در داخل خودرو خود نشسته و با فشار دادن یک دکمه، کرکره را باز و بسته نمایید به همین علت دیگر نیازی به پیاده شدن از ماشین نخواهید داشت.

کاربردهای کرکره برقی پارکینگ

انواع کرکره برقی پارکینگ برای ایجاد امنیت و سهولت در رفت و آمد پارکینگ‌های خانگی، پارکینگ ادارات و سازمان‌ها، پارکینگ‌های مجتمع‌های تجاری و مزاکر خرید، درب پارکینگ ویلاها و… کاربرد دارد.

کاربردهای اصلی کرکره برقی پارکینگ

اگر زیبایی بخش ورودی پارکینگ و امنیت ورود و خروج درب به طور همزمان برایتان مهم است، کرکره پلی کربنات را برای ساختمان مورد نظر خود انتخاب کنید. اما اگر بخواهید یک کرکره برقی لوکس برای ساختمان در نظر بگیرید، بدون شک باید به کرکره رول آپ فکر کنید. چراکه این درب برقی در عین زیبایی، امنیت فوق العاده بالایی دارد، علاوه بر این به دلیل رول شدن و قرار گرفتن زیر سقف پارکینگ، هیچ فضایی ایجاد نمی‌کند و اگر فضای پارکینگ شما کوچک است؛ این کرکره می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

از جمله انواع تیغه کرکره برقی پارکینگ میتوان به کرکره برقی فولادی، کرکره آلومنیومی، کرکره برقی رول گیتر اشاره کرد که همه آنها کرکره ضد سرقت هستند  و برای ایجاد امنیت و سهولت در رفت و آمد پارکینگ‌های خانگی، پارکینگ ادارات و سازمان‌ها، پارکینگ‌های مجتمع‌های تجاری و مزاکر خرید، درب پارکینگ ویلاها و… استفاده میشوند. شاید برایتان سوال باشد که بهترین نوع کرکره برقی پارکینگ کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم قبل از خرید کرکره برقی پارکینگ، باید مشخص کنید که این کرکره را برای کجا و با چه میزان ترددی قرار است خریداری کنید؟ آیا کرکره برقی پارکینگ را برای یک واحد مسکونی کم تردد میخواهید یا یک انبار صنعتی پر رفت و آمد که عرض و ارتفاع زیادی دارد؟ پاسخ به این سوالات میتواند انتخاب شما را به سوی بهترین کرکره برقی برای پارکینگ سوق دهد.

نکات مهم خرید کرکره برقی پارکینگ

اگر قصد خرید کرکره برقی پارکینگ را دارید؛ توصیه می‌کنیم هنگام خرید به نکاتی که در ادامه یادآور می‌شویم درباره مشخصات کرکره برقی پارکینگ، به طو کامل توجه کنید:

فروشگاه معتبر فروش کرکره برقی

معتبر بودن فروشگاهی که از آن ابزار خریداری میکنید، موضوع بسیار مهمی است. چراکه در صورت خرید از یک فروشگاه معتبر، میتوانید از بابت اصالت کالاها اطمینان داشته باشید. به همین خاطر نمایندگی های مجاز فروش کرکره برقی، بهترین گزینه برای خرید انواع کرکره برقی پارکینگ هستند.

برند تولید کننده کرکره برقی نیز یکی دیگر از عواملی است که میتواند به خرید محصول با کیفیت کمک کند. چراکه میتوانید قبل از خرید، نظرات کاربرانی که از محصولات آن برند استفاده کرده اند را جویا شوید.

یکی از اشتباهاتی که برخی از مشتریان دچار آن میشوند؛ تصمیم گیری درباره خرید یک محصول بر اساس قیمت است. نه محصول گران قیمت لزوماً خوب و با کیفیت است و نه محصول ارزان قیمت لزوماً کیفیت پایینی دارد. اما لازم است بدانید برخی از کارگاه ها برای کمتر شدن هزینه ها، اقدام به تولید تیغه کرکره برقی آلومینومی با استفاده از ضایعات آلومینیوم و مواد بازیافتی میکنند. این محصولات شاید در ابتدای امر قیمت ارزانی داشته باشد، اما به سرعت دچار خرابی میشود و هزینه های بیشتری را برای تعمیرات روی دست شما خواهد گذاشت.

لذا قبل از خرید کرکره برقی درب پارکینگ لازم است به طور کامل درباره آن تحقیق کنید و یا از کارشناسان فنی شرکت دیبادُر مشاوره رایگان دریافت نمایید. دیبادر این اطمینان را به شما میدهد که کرکره برقی پارکینگ قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. 

ارتفاع کرکره برقی پارکینگ

قیمت انواع کرکره برقی پارکینگ به عوامل مختلفی از جمله ارتفاع و عرض یا همان دهنه درب مورد نظر بستگی دارد. به همین دلیل لازم است قبل از خرید کرکره برقی پارکینگ حتماً ارتفاع و عرض پارکینگ خود را به دقت اندازه گیری کنید. لازم به ذکر است که هرچقدر ارتفاع درب پارکینگ شما بیشتر باشد، تعداد تیغه های بیشتری برای کرکره برقی لازم است.

نوع و جنس تیغه‌های مصرفی

یکی از مهمترین عواملی که روی محاسبه قیمت کرکره برقی پارکینگ تاثیر می‎گذارد، کیفیت و جنس تیغه ها است. قیمت تیغه های تولید شده توسط برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، از این رو با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید تیغه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

میزان تردد از درب

 در هنگام انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ در نظر بگیرید که میزان رفت و آمد از درب چقدر است و بر اساس آن کرکره پارکینگ، موتور و سایر متعلقات آن را انتخاب نمایید. زیرا هر چه تعداد عبور و مرور ماشین‌ها بیشتر باشد، باید تیغه های محکم تر و موتور بزرگ‌تر و قوی‌تری برای کرکره برقی انتخاب کنید.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ به عوامل مختلفی از جمله جنس تیغه کرکره، نوع و وزن تیغه کرکره و نیز موتور و یراق آلات آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت انواع کرکره برقی پارکینگ با ما در تماس باشید.

سرویس کرکره برقی پارکینگ

برای نگهداری از کرکره برقی و سالم ماندن آن در بلند مدت به ویژه در فصل های سرد سال، لازم است هر چند وقت یکبار، اقدام به سرویس کرکره برقی پارکینگ نمایید. سرویس و نگهداری از کرکره برقی شامل موارد مختلفی مانند روغن کاری کرکره برقی، شستشوی کرکره برقی و رسیدگی به قطعات و یراق آلات آن و به طور کلی تنظیم کرکره برقی پارکینگ و تعمیر کرکره برقی پارکینگ است. مهمترین دلیل سرویس و اقدامات نگهداری و تعمیرات کرکره برقی را میتوان تغییر فصل و تغییر شرایط آب و هوایی دانست. در فصل تابستان کرکره برقی به دلیل گرمای هوا، به ویژه در ساختمان های پر تردد، متحمل فشار بیشتری میشود. از طرف دیگر در فصل زمستان نیز بارش باران و برف، طوفان و مواردی از این دست میتواند کرکره برقی را با فشارهایی رو به رو کند. لذا بهترین حالت رسیدگی و سرویس کرکره برقی هر شش ماه یکبار است.

علاوع بر این، برای اطمینان از تراز بودن تیغه های کرکره برقی؛ عملکرد صحیح فنر، باتری و موتور کرکره برقی و سایر یراق آلات کرکره برقی از جمله چشمی یا همان فتوسل و برد یا همان مدار فرمان و ریموت های کرکره برقی، لازم است به صورت دوره ای و فصلی، اقدام به سرویس کرکره برقی پارکینگ خود نمایید. در ادامه سه روش متداول برای سرویس کرکره برقی را به شما آموزش میدهیم.

روغن کاری کرکره برقی

ساده ترین و در دسترس ترین کاری که در جهت سرویس کرکره برقی پارکینگ خود میتوانید انجام دهید، روغن کاری کرکره برقی است. این کار نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها با کمی دقت قابل انجام است. کافیست یک اسپری روغن یا یک روغن دان تهیه نمایید و روی قطعات متحرک کرکره برقی، یک یا چند قطره روغن بریزید. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که همه قطعات کرکره برقی به روغن یکسان نیاز ندارند، بلکه باید برای هر قطعه با توجه به اندازه قطعه و نیازی که دارد، روغن استفاده نمایید.

فراموش نکنید که در هنگام روغن کاری، حتما اندکپ و بلبرینگ های دو طرف کرکره برقی، لولا ها و فنرهای به کار رفته در کرکره را به خوبی روغن کاری نمایید. مجموعه دیبادر به شما این اطمینان را میدهد که روغن کاری میتواند تا حد زیادی از خراب شدن زود هنگام کرکره برقی جلوگیری نماید و طول عمر مفید کرکره برقی شما را افزایش دهد. دلیل اصلی روغن کاری، روان حرکت کردن تیغه ها، جلوگیری از ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی و در نتیجه کاهش استهلاک موتور است.

شستشوی کرکره برقی

ورود گرد و غبار به بخش های داخلی کرکره برقی، باعث کُند شدن باز و بسته شدن کرکره برقی، بروز سر و صدا هنگام بالا و پایین رفتن کرکره و در نهایت ایجاد اختلال در بخش های داخلی به ویژه موتور کرکره برقی است. از این رو به منظور نظافت و پاکسازی آلودگی هایی که روزانه به ویژه در شهرهای بزرگ، وارد کرکره برقی میشود، لازم است هر شش ماه یکبار، کرکره برقی خود را شستشو نمایید. این کار نه تنها به افزایش طول عمر و کارکرد صحیح کرکره برقی کمک میکند، بلکه باعث زیبایی و تمیزی کرکره برقی شما میشود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام شستن کرکره برقی، آب وارد موتور و قسمت های برقی آن نشود.

برای شستشوی کرکره برقی به یک شوینده مخصوص لباسشویی، اسفنج، برس نرم و آب گرم نیاز دارید. برای شروع ابتدا کرکره برقی را پایین بکشید و تا اتمام شستن، کرکره را در حالت بسته نگهدارید. سپس آب گرم را با مواد شوینده مخلوط کنید و با استفاده از یک اسپری محلول را روی تیغه های کرکره برقی بپاشید. در این مرحله با یک دستمال یا  تی، آلودگی های موجود روی سطح کرکره را پاک کنید و با استفاده از فشار آب به طور کامل بشوئید. کاملاً مراقب باشید که آب به داخل موتور کرکره برقی نفوذ نکند. به این ترتیب کرکره برقی شما کاملاً تمیز و پاکیزه می‌شود.

تراز کردن تیغه های کرکره برقی

تراز نبودن تیغه های کرکره برقی، باعث فشار مضاعف روی سیستم کرکره در هنگام بالا و پایین رفتن میشود. چراکه هنگام باز و بسته شدن، فشار به صورت یکنواخت تقسیم نشده و وزن بیشتری روی برخی از قسمت ها به ویژه موتور کرکره برقی اعمال میشود. بی توجهی به این مساله میتواند موجب اختلال در موتور کرکره برقی شود و در نهایت کرکره برقی به تعمیر اساسی نیاز پیدا کند. لذا با تراز کردن تیغه های کرکره برقی میتوانید فشار حاصل از باز و بسته شدن کرکره را یکنواخت کنید و از بروز مشکل و اختلال برای موتور جلوگیری نمایید. به یاد داشته باشید که تراز کردن تیغه های کرکره برقی یک کار تخصصی است و برای این کار باید از کارشناس فنی و یا تکنسین مربوطه کمک بگیرید.

بهترین قیمت درب پارکینگ کرکره ای را از دیبادُر بخواهید!

گفتیم که یکی از عوامل موثر بر هزینه کرکره برقی پارکینگ، جنس تیغه های کرکره برقی می‌باشد. علاوه بر این، عوامل دیگری نیز در قیمت کرکره برقی پارکینگ اثرگذار هستند. از جمله این موارد میتوان به لیست زیر اشاره نمود:

  عرض یا دهنه پارکینگ: عرض یا همان دهنه محل مورد نظری که قرار است کرکره برقی روی آن نصب شود، از جمله عوامل مهم تاثیر گذار روی قیمت است. چراکه هر چه عرض بیشتر باشد، تیغه های عریض تری نیاز دارد و به همین ترتیب وزن تیغه ها بیشتر میشود. در نتیجه قیمت کار شما افزایش می‌یابد.

ارتفاع پارکینگ : هرچقدر ارتفاع پارکینگ مورد نظر شما بیشتر باشد، تعداد تیغه های مورد نیاز برای ساخت کرکره بیشتر میشود. بدیهی است که هر چه تعداد تیغه ها بیشتر باشد، قیمت کل کرکره بیشتر خواهد شد.

  نوع و جنس تیغه : از جمله عوامل اثر گذار روی قیمت کرکره برقی، جنس تیغه ها است. بدیهی است که قیمت تیغه فولادی با تیغه آلومینیومی و تیغه پلی کربنات و تیغه رول گیتر با هم تفاوت دارد.

یکی از مهمترین مزایای کرکره برقی پارکینگ عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید.

مزایای خرید کرکره برقی پارکینگ از دیبادر

برای اطمینان از خرید یک کرکره برقی با کیفیت، بهترین کار، خرید از یک نمایندگی معتبر فروش آن می باشد. شما می توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید کرکره برقی برای پارکینگ با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. علاوه بر این با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب کرکره برقی در تهران توسط شرکت دیبادُر به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید. به پشتوانه سال ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع کرکره برقی پارکینگ توانسته ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانشته اند:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات کرکره برقی، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های برقی

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می دهد. برای مشاوره و دریافت لیست قیمت کرکره برقی پارکینگ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید. در این مجموعه امکان خرید کرکره برقی پارکینگ در تهران و نیز فروش و ارسال کرکره برقی به سراسر ایران فراهم شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *