مقالات دیبادر

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

در گذشته از کرکره های معمولی برای درب مغازه ها استفاده میشد، اما این درب ها به دلیل اینکه معمولاً از مواد بازیافتی یا بی کیفیت ساخته میشدند، پس از مدتی دچار استهلاک شده و مهمتر از آن، ایمنی پایینی داشتند و به راحتی توسط سارقین مورد تعرض قرار میگرفتند. اما با پیشرفت تکنولوژی درب های ریموتی با کیفیت بالاتر و ایمنی بیشتر ساخته شدند که امنیت را به طور کامل برای درب ورودی ساختمان مورد نظر تامین میکند. به این درب های اتوماتیک، اصطلاحاً کرکره برقی ضد سرقت گفته میشود. از آنجایی که امنیت یک فروشگاه، برای صاحب کسب و کار، حرف اول را میزند، میتوان گفت بدون شک درب کرکره ای ضد سرقت، جزو نیازهای ضروری همه کسب و کارهاست، از واحدهای تجاری و طلافروشی و صرافی گرفته تا بانک و مراکز خرید. در این مقاله میخواهیم درباره کرکره برقی ضد سرقت و مزایای نصب آن با شما صحبت کنیم. اگر شما هم به عنوان صاحب یک کسب و کار قصد خرید درب کرکره ای ضد سرقت را دارید، توصیه میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر برای خرید کرکره برقی ضد سرقت نیاز به مشاوره دارید می‌توانید فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مکانیزم عملکرد کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی انواع مختلفی دارد که در این بخش از مقاله میخواهیم درباره طرز کار درب کرکره ای ضد سرقت با شما صحبت کنیم. در این مدل کرکره برقی از تیغه فولادی استفاده میشود تا یک درب برقی مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار تولید شود.

در واقع کرکره های برقی ضد سرقت از کنار هم قرار گرفتن تیغه های ضخیم فولادی به وجود می آید و یک سد قوی در برابر ضربه و ابزارآلات سارقان برای دزدی ساخته میشود. ویژگی دیگر درب کرکره ای ضد سرقت، ضد آب و ضد حریق بودن آن است که در صورت سیل و یا آتش سوزی، آسیبی به کالاهای درون فروشگاه و یا خودروهای داخل پارکینگ نرسد.

کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد این کرکره برقی ضد سرقت، باعث شده سازندگان آن بتوانند ایمنی و ضد سرقت بودن آن را تضمین نمایند. در یک کلام با نصب درب کرکره برقی ضد سرقت میتوانید امنیت درب وردی ساختمان مورد نظر خود را تامین نمایید. مجموعه دیبادُر به شما اطمینان میدهد که درب های ضد سرقت این مجموعه کاملاً ایمن بوده و از امنیت ورودی ساختمان مورد نظر شما را به طور کامل تامین میکند.

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت با کرکره معمولی

از لحاظ ظاهری کرکره برقی ضد سرقت و کرکره معمولی، شباهت زیادی به هم دارند. اما از لحاظ نحوه عملکرد، کرکره برقی ضد سرقت دارای یک جاقفلی در سمت راست و یک جاقفلی در سمت چپ آخرین تیغه کرکره است. به این صورت که ابتدا کرکره برقی را از طریق ریموت به طور کامل میبندید و هنگامی که کرکره برقی به پایین ترین حد خود رسید و متوقف شد، قفل را در جاقفلی های چپ و راست قرار دهید. در هنگام باز کردن درب نیز به همین صورت ابتدا قفل را از جا قفلی باز نموده و سپس با ریموت درب را باز نمایید.

همچنین برای افزایش امنیت هرچه بیشتر کرکره برقی ضد سرقت، پس از نصب قفل در جاقفلی، جریان برق در مدار فرمان (رسیور) و موتور کرکره برقی قطع میشود و تا زمانی که قفل را باز نکنید، جریان برق به مدار وصل نمیشود و نمیتوان درب را باز نمود. از این جهت کرکره برقی ضد سرقت از امنیت بالایی در بین انواع کرکره برقی برخوردار است.

طبق توصیه و تجربه نصابان حرفه ای مجموعه دیبادُر، کرکره برقی فولادی، کرکره برقی آلومنیومی، کرکره برقی رول گیتر و کرکره برقی رول آپ ، بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان کرکره مغازه ای هستند. پر فروش بودن این کرکره ها و انتخاب مشتریان نیز مؤید همین موضوع است.

خرید کرکره برقی ضد سرق

کرکره برقی ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست امنیت بالایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد  و حال حاضر اکثر فعالان صنعت ساختمان سازی و معماران، نصب کرکره برقی ضد سرقت را توصیه میکنند.

مزایای کرکره برقی ضد سرقت

در بخش های قبلی اشاره کردیم که کرکره برقی ضد سرقت، ویژکی های منحصر به فردی دارد و در بین انواع کرکره برقی، از امنیت بالاتری برخوردار است. هر چند این مهمترین مزیت یک درب برقی ریموتی است، اما مزایای کرکره برقی به همین موارد ختم نمیشود، بلکه در ادامه مزایا و برتری های کرکره برقی ضد سرقت را در مقایسه با سایر کرکره ای برقی در قالب یک لیست برای شما توضیح میدهیم:

  • کرکره‌های قدیمی به صورت دستی بالا و پایین می‌شدند و نه تنها هر روز برای باز و بسته کردن آن باید فشار زیادی به دست و کمر کاربر وارد میشد، بلکه از امنیت کافی برخوردار نبودند. از کرکره برقی ضد سرقت تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت و بدون پیاده شدن از خودرو به راحتی باز و بسته میشود. این موضوع نه تنها سلامتی فرد کاربرد را حفظ میکند، بلکه ایمنی فضای ورودی ساختمان را نیز تامین می نماید.
  • کرکره برقی ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست، با داشتن دو جاقفلی در بخش انتهایی، امنیت بالایی را برای ساختمان به ارمغان می آورد، به طوریکه در حال حاضر اکثر فعالان صنعت ساختمان سازی و معماران، نصب کرکره برقی ضد سرقت را توصیه میکنند.
  • برای افزایش امنیت کرکره برقی ضد سرقت، میتوان با مجهز کردن دو طرف ریل ها به قرقره، از خارج شدن کرکره از ریل در صورت ضربه شدید، جلوگیری نمود
  • نصب کرکره ضد سرقت میتواند تا حد زیادی از ورود حشرات، گردو غبار و تابش مستقیم نور آفتاب به درون محیط جلوگیری نماید. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی، انبارهای خوراکی، گلخانه ها و داروخانه ها که جزو کسب و کارهای حساس به موارد گفته شده هستند،  از کرکره برقی ضد سرقت استفاده میکنند تا بهداشت و سلامت محیط کارشان به خوبی و درستی تامین شود
  • کرکره برقی ضد سرقت میتواند به سنسور مخصوص تشخیص چهره افراد مجهز شود و رفت و آمدها را کنترل نماید. علاوه بر این میتوان دوربین و دزدگیر مغازه را به آن وصل نمود تا افراد مشکوک و رفت و آمدهای غیر مجاز مورد بررسی قرار بگیرند. از این رو با نصب کرکره برقی ضد سرقت میتوان امنیت کسب و کارهایی مثل طلافروشی و صرافی که حساس به امنیت هستند را ارتقاء داد.

یکی از مهمترین مزایای تیغه کرکره برقی ضد سرقت عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

قیمت کرکره برقی ضد سرقت به عوامل مختلفی از جمله وزن و نوع تیغه کرکره برقی، موتور کرکره برقی و برند آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی در سال 1400 با مجموعه دیبادر در تماس باشید.

قیمت درب کرکره ای ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت انواع مختلفی دارد، همچنین قیمت کرکره برقی ضد سرقت به عوامل مختلفی از جمله وزن و نوع تیغه کرکره برقی، موتور کرکره برقی و برند آن بستگی دارد. علاوه بر این با توجه به ابعاد و اندازه درب ساختمان مورد نظر، قیمت درب کرکره ای ضد سرقت متغیر است. هر چه طول و عرض درب بیشتر باشد، به طبع از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. برای اطلاع از قیمت کرکره برقی در سال 1400 با مجموعه دیبادر در تماس باشید.

مزایای خرید کرکره برقی ضد سرقت از دیبادر

برای اطمینان از خرید یک کرکره  برقی ضد سرقت و با کیفیت، بهترین کار، خرید کرکره از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید یک درب کرکره ای ضد سرقت با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. همچنین با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب کرکره برقی توسط شرکت به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع تیغه کرکره برقی توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند‌:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات تیغه‌ها، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های ضد سرقت

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *