مقالات

کرکره برقی رول گیتر

فهرست مطالب

کرکره برقی رول گیتر

اگر به دنبال یک تیغه بسیار ایمن و در عین حال زیبا هستید، شک نکنید که بهترین گزینه برای شما، کرکره برقی رول گیتر است. این تیغه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه با مفتول های فولادی آبکاری شده و روکشی از جنس استیل روی آن قرار گرفته است. تیغه های کرکره برقی رول گیتر که شباهت زیادی به کرکره برقی پلی کربنات دارد و هر دوی این کرکره ها با عنوان کرکره برقی کرکره برقی ضد سرقت در بازار شناخته میشوند. به این صورت که ضد برش هستند و در انتهای تیغه، قرقره هایی تفلونی شکل وجود دارد که از دو طرف ریل به سمت داخل قفل می شوند و امکان خروج کرکره از ریل حتی با فشار و ضربه شدید را ندارند. مزایای کرکره برقی رول گیتر به همین موارد ختم نمیشود، در ادامه میخواهیم شما را با مزایای شگفت انگیز این درب اتوماتیک آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید کرکره برقی رول گیتر را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین میتوانید همین حالا فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کاربردهای کرکره برقی رول گیتر

اشاره کردیم که تیغه کرکره برقی رول گیتر نیز مانند کرکره برقی فولادی، به لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره برقی با فاصله زیاد در صدر قرار دارد. اما در دنیای مدرن امروز، امنیت به تنهایی کافی نیست و زیبایی ظاهری نیز به اندازه امنیت، اهمیت دارد. از این رو منهدسان و طراحان شرکت های تولید کننده درب های اتوماتیک تصمیم گرفتند که در تولید کرکره برقی، زیبایی و هنر را به کار بگیرند. نتیجه این تصمیم گیری، تحولی بزرگ در تولید کرکره برقی و درب ریموتی به وجود آورد و منجر به تولید کرکره برقی رول گیتر شد.

این محصول در ابتدا در اروپا و توسط یک شرکت آلمانی به بازار عرضه شد، اما پس از آن مهندسین و صنعتگران ایرانی نیز با تلاش شبانه روزی توانستند تیغه های کرکره برقی رول گیتر را تولید و روانه بازار کنند. شایان ذکر است که محصول نهایی تولید شده از نظر کیفیت با نمونه آلمانی کاملا برابری می‌کند و قیمت تمام شده آن 60 تا 70 درصد پایین‌تر از نمونه آلمانی است.

از این رو تیغه رول گیتر برای مغازه هایی که کرکره قدیمی دستی دارند بهترین نوع کرکره برقی مغازه ای است. علاوه بر این از آنجایی که کرکره برقی رول گیتر دارای تاییدیه پلیس امنیت است، به لحاظ ایمنی میتواند یک گزینه بسیار عالی برای حفظ امنیت بانک ها و موسسات اعتباری، مراکز تجاری و اداری، طلافروشی ها و صرافی ها و کلیه اماکن نیازمند سطح امنیتی بالا است.

به یاد داشته باشید که کلیه بخش های کرکره رول گیتر مانند انواع دیگر کرکره برقی است، با این تفاوت که نوع و ابعاد تیغه کرکره رول گیتر متمایز میباشد. البته کرکره رول گیتر به دلیل حفظ مسائل امنیتی، وزن نسبتاً بالایی دارد و به همین دلیل باید برای آن از موتورهایی با قدرت بالاتر استفاده شود که جوابگوی وزن کرکره در هنگام باز و بسته شدن باشد.

مزایای نصب کرکره رول گیتر امنیتی

در بخش های قبل به صورت کلی به مزایای نصب کرکره برقی رول گیتر که به آن درب رول گیتر نیز گفته می‌شود، اشاره کردیم، جالب است بدانید کرکره برقی رول گیتر به دلیل اینکه از جنس فولاد ساخته شده، در بازار با نام تیغه فولادی رول گیتر نیز معروف است. در این بخش لیستی از ویژگی های مثبت بارز این کرکره برای شما آورده ایم:

  • برخورداری از بالاترین سطح ایمنی به دلیل شبکه مفتولی فولادی تشکیل شده از میلگرد فولادی 12 با روکش 16
  • برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه به دلیل استفاده از ریل های مخصوص لبه 10 بسیار قوی
  • وزن تقریبی تیغه های رول گیتر از 18 تا 20 کیلوگرم در هر متر مربع است که توسط استیل پوشانده شده
  • مقاومت حرارتی بین 30-  تا 70+
  • امکان نصب برای مکان هایی که نیاز به تهویه و عبور هوا دارند
  • مقاومت در برابر تغییرات جوی مانند باد و طوفان و باران و برف
  • دارای پایه ها و محور آهنی بسیار محکم و ضد سرقت
  • برخورداری از خاضیت ضد بُرش
  • امکان نورپردازی برای زیبایی هرچه بیشتر
  • مورد تایید پلیس پیشگیری برای کسب و کارهای حساس به امنیت مانند طلافروشی ها و صرافی ها

یکی از مهمترین مزایای کرکره رول گیتر عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید.  

خرید کرکره برقی رول گیت

خرید کرکره برقی رول گیتر به دلیل امنیت بالا و نیز ظاهر زیبا و چشم نواز آن، به عنوان کرکره برقی پارکینگ، از سوی مجموعه دیبادُر به شما توصیه میشود. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

حداکثر ابعاد مجاز کرکره رول گیتر

تیغه رول گیتر همانطور که اشاره کردیم از جنس فولاد ساخته شده است. از این رو وزن نسبتاً سنگینی دارد. وزن تیغه های رول گیتر به 17 کیلوگرم در متر مربع می‌رسد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای جلوگیری از خم شدن لوله های استیل نگهدارنده تیغه ها، کرکره برقی رول گیتر نهایتاً برای عرض دهنه 5 متر و ارتفاع حداکثر 4 متر نصب شود.

چه نوع موتور کرکره برقی برای کرکره رول گیتر بهتر است؟

اشاره کردیم که تیغه های کرکره رول گیتر دارای وزن زیادی هستند و از این رو توصیه میشود برای طولانی تر شدن عمر مفید کرکره، از موتورهایی با قدرت بیشتر استفاده شود.

به طور کلی دو نوع موتور ساید و موتور توبلار برای باز و بسته کردن کرکره برقی وجود دارد. موتور ساید در مقایسه با موتور توبلار بسیار قوی تر است.

چنانچه قصد خرید و نصب کرکره برقی روبل گیتر را دارید، برای درب ورودی ساختمان هایی که عرض و ارتفاع بیشتری دارند و به طبع تیغه های بیشتری برای ساختن کرکره برقی این درب ها استفاده میشود، توصیه میکنیم از موتور ساید استفاده کنند و در صورتی که دهنه ساختمان مورد نظر شما کوچک است و یا کرکره برقی را برای یک بخش کوچک، مثلا پنجره میخواهید استفاده کنید، از موتور توبلار استفاده نمایید. اما بهتر است قبل از خرید موتور کرکره برقی، برای یک خرید مطمئن، با کارشناسان مجموعه دیبادر با شماره 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

قیمت کرکره رول گیتر

قیمت کرکره برقی رول گیتر وابسته به بسیاری از عوامل است. از جمله موارد تاثیر گذار در قیمت تیغه کرکره میتوان به عرض و ارتفاع ساختمان مورد نظر، جنس، نوع و وزن تیغه ها، نوع موتور و یراق آلات به کار رفته برای مونتاژ کرکره برقی رول گیتر اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما از قیمت کرکره برقی رول گیتر یا همان قیمت درب رول گیتر اطلاع پیدا کنید. کرکره برقی رول گیتر قیمت های مختلفی دارد، برای اطلاع از لیست قمیت انواع کرکره برقی با شماره تلفن 09301055452 تماس بگیرید.

مزایای خرید کرکره رول گیتر از دیبادر

برای اطمینان از خرید یک کرکره با کیفیت، بهترین کار، خرید کرکره از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید یک کرکره برقی رول گیتر با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. همچنین با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب کرکره برقی توسط شرکت به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع تیغه کرکره برقی توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند‌:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات تیغه‌ها، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های رول گیتر

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

منو
علاقه مندی
مقایسه
0 محصول سبد خرید