مقالات دیبادر

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی همانطور که از نامش پیداست، از کنار هم قرار گرفتن تیغه فولادی، تشکیل میشود. البته ریل و سایر قطعات فلزی این کرکره نیز از جنس فولاد هستند. ویژگی منحصر به فرد کرکره برقی فولادی، استحکام و دوام بسیار بالای آن است. به طوری که در بین انواع کرکره برقی، به عنوان کرکره ضد سرقت، شناخته میشود. درواقع بالا بودن مقاومت کرکره فولادی در برابر ضربه و فشار، امکان تخریب و نفوذ این مدل کرکره برقی را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد و امنیت درب ورودی ساختمان مورد نظر را به طور چشم گیری افزایش میدهد. کرکره برقی فولادی مزایای زیادی دارد که به همین چند مورد ختم نمیشود، در ادامه میخواهیم درباره مزایای نصب و قیمت کرکره برقی فولادی با شما صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید کرکره فولادی ضد سرقت را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین برای انتخاب نوع کرکره میتوانید روی مشاوره با مجموعه دیبادر حساب کنید و فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 کرکره برقی فولادی ضد سرقت چیست؟

یکی از مهمترین فاکتورهای تامین امنیت یک ساختمان، امنیت و کنترل وورد خروج درب پارکینگ آن ساختمان است. فرقی ندارد که صاحب یک واحد تجاری و فروشگاهی باشید یا ساکن یک ساختمان مسکونی، در هر صورت لازم میدانید که امنیت آن از هر جهت برقرار باشد. نصب یک درب معمولی برای پارکینگ نمیتواند آنچنان که باید و شاید ایمنی ساختمان را برقرار سازد، یک راهکار مناسب برای بالا بردن امنیت یک ساختمان، نصب کرکره برقی فولادی ضد سرقت و یا کرکره برقی رول گیتر است که همانطور که از نامش پیداست، امنیت یک ساختمان را تامین میکند.

کار با کرکره برقی فولادی نیز مانند کار با کرکره رول آپ بسیار راحت است و شما میتوانید بدون پیاده شدن از خودرو، تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت، درب پارکینگ را باز و بسته کنید. علاوه بر این کرکره فولادی، دو جاقفلی در تیغه انتهایی دارد که پس از بسته شدن درب، جریان برق را قطع میکند و تا دوباره درب از طریق ریموت باز نشود، جریان برق وصل نخواهد شد.

خرید کرکره برقی فولاد

با خرید کرکره برقی فولادی میتوانید امنیت درب ورودی ساختمان و فروشگاه خود را به طور کامل تامین نمایید.

ویژگی های تیغه کرکره فولادی

تیغه فولادی از ورق های گالوانیزه St37 با ضخامت 0.7 الی 0.9 میلیمتر ساخته میشود. بر روی این تیغه ها، یک لایه پوشاننده قرار میگیرد که خاصیت ضد خش بودن را به تیغه های کرکره میدهد. فولاد یکی از فلزات بسیار محکم با طول عمر بالا است، به همین دلیل کرکره برقی فولادی که از فولاد درست شده نیز مقاومت بسیار بالایی در برار فشار و ضربه دارد. البته میزان مقاومت تیغه به ضخامت آن نیز وابسته است، بدیهی است که هرچقدر تیغه ضخیم تر باشد، مقاومت آن بالاتر است.

تیغه فولادی کرکره برقی در دو مدل پانچ یا همان سوراخ دار و مدل ساده با رنگ دلخواه مشتری در مجوعه دیبادُر تولید میشود. مدل پانچ دار، به منظور عبور نور و هوا است که برخی کسب و کارها ترجیح میدهند برای زیبایی فروشگاه خود، کرکره برقی فولادی پانچ دار نصب نمایند.

 مزایای کرکره ضد برقی فولادی ضد سرقت

همانطور که اشاره کردیم، کرکره برقی با تیغه فولادی یک کرکره مستحکم و زیباست که به دلیل برخورداری از ویژگی ضد سرقت و ضد حریق بودن؛ در بازار با نام کرکره برقی ضد سرقت معروف شده است. ویژگی های منحصر به فرد این کرکره آن را در بین انواع کرکره برقی متمایز کرده است که در ادامه این ویژگی ها را در قالب یک لیست برای شما توضیح میدهیم:

ضد سرقت بودن کرکره برقی فولادی

یکی از مهمترین خصوصیات کرکره فولادی، ضد سرقت بودن آن می باشد. استفاده از کرکره برقی تیغه فولادی سبب می شود امنیت مکان مورد استفاده بسیار بالا برود.

خاصیت ضد ضربه بودن کرکره فولادی

ضربه باعث تغییر شکل تیغه های کرکره برقی و ایجاد اختلال در باز و بسته شدن آن میشود. کرکره فولادی دارای خاصیت ضد ضربه است که باعث میشود در برابر وارد آمدن ضربات مختلف، آسیبی به تیغه ها وارد نشود.

عمر مفید طولانی کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی با توجه به ساختار مقاومی که دارد، می تواند بالای 20 سال عمر مفید داشته باشد و اگر به شکل صحیح نگهداری شود، عمر آن میتواند تا 30 سال هم بیشتر شود. که طولانی بودن عمر کرکره دو مزیت دارد، اول اینکه تا مدت ها نیازی به تعمیر یا تعویض کرکره برقی ندارید و در ثانی خرید کرکره برقی فولادی صرفه اقتصادی دارد.

برخورداری از تکنولوژی گالوانیزاسیون

در کرکره برقی فولادی از تکنولوژی گالوانیزاسیون استفاده شده است. گالوانیزه کردن در واقع اضافه کردن روکشی از جنس روی بر فلزات است که سبب افزایش مقاومت فلزات در برابر آب می گردد.

خاصیت ضد فرسایشی بود کرکره برقی فولادی

بسیاری از انواع کرکره های برقی با گذشت زمان دچار فرسایش و خوردگی شده و عوامل مختلفی مانند تغییرات جوی، طوفان و بارندگی، آلودگی هوا، تابش مستقیم خورشید و عواملی از این دست، سبب فرسایش درب کرکره ای می گردد. کرکره برقی فولادی به دلیل گالوانیزه بودن و خاصیت ضد فرسایشی، مقاومت بالایی در مقابل بروز چنین شرایطی دارد که باعث می شود کیفیت و زیبایی تیغه ها در بلند مدت حفظ شود.

ثبات رنگ

یکی از ایراداتی که در کرکره های عادی وجود دارد، از بین رفتن رنگ کرکره با گذشت زمان است. در حالیکه کرکره فولادی به دلیل گالوانیزه بودن، دارای ثبات رنگ بوده و در بلند مدت دچار تغییر رنگ نمیشود.

خاصیت عایق بودن

عایق بودن در واقع به معنای جلوگیری از اتلاف انرژی است. به این صورت که کرکره فولادی عایق حرارتی محسوب میشود و از هدر رفت انرژی ساختمان جلوگیری می‌کند.  

یکی از مهمترین مزایای کرکره فولادی عمر مفید آن است. به طوری که میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید. 

قیمت کرکره برقی فولادی

عواملی مختلفی مانند نوع موتور کرکره فولادی، نوع تیغه فولادی، جنس و ضخامت تیغه فولادی، وزن و تعداد تیغه فولادی ،گالوانیزه بودن و … بر قیمت کرکره فولادی تاثیر میگذارند. برای اطلاع از قیمت با ما در ارتباط باشید.

قطعات کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی نیز مانند سایر کرکره های برقی، از تعدای قطعه تشکیل شده است که در ادامه آنها را بیان میکنیم:

تیغه فولادی، موتور کرکره برقی که باعث به چرخش درآوردن شفت و حرکت تیغه فولادی به سمت بالا و پایین می شود ، لوله شفت که موتور درون آن قرار میگیرد،UPS  که به عنوان باطری داخلی در زمان قطعی برق، برق موتور را تامین می کند ، یاتاقان ، صفحه پلیت ، اندی کپ ، رسیور و کاور موتور ساید می باشد.

کرکره برقی فولادی در واقع شکل جدیدی از کرکره مغازه ای قدیمی می‌باشد. این کرکره با قدرت برق و به صورت کاملاً اتوماتیک و از طریق فشار دادن دکمه ریموت کار می‌کند. به همین دلیل باز و بسته کردن آن در مقایسه با کرکره های قدیمی بسیار آسان تر است. کرکره های قدیمی با دست باز می‌شد و به دلیل وزن بالا، در بلند مدت آسیب دیدگی دست و کمر را به دنبال داشت.

کاربردهای کرکره برقی فولادی

کرکره برقی کاربردهای زیادی دارد و به دلیل امنیت بالا برای اکثر امکان عمومی و مسکونی استفاده میشود. از جمله بیشترین کاربردهای کرکره برقی میتوان به کرکره پارکینگ های مسکونی، پاساژها و مراکز خرید، ادارات و سازمان های دولتی، طلافروشی ها و صرافی ها که جزو مشاغل حساس به امنیت به حساب می آیند، استفاده میشود تا امنیت این اماکن به خوبی برقرار شود.

به طور کلی کرکره برقی فولادی و کرکره برقی آلومنیومی، متداول ترین و پرفروش ترین انواع کرکره برقی به عنوان کرکره مغازه و کرکره پارکینگ هستند. 

قیمت کرکره فولادی ضد سرقت

قیمت تیغه کرکره برقی فولادی یا به طور خلاصه قیمت کرکره برقی فولادی، تحت تاثیر عوامل مختلفی است. عواملی مانند نوع موتور کرکره فولادی، نوع تیغه فولادی، جنس و ضخامت تیغه فولادی، وزن و تعداد تیغه فولادی ،گالوانیزه بودن و … می تواند در تعیین قیمت کرکره فولادی تاثیر گذار باشد.

مشاوران ما در شرکت دیبادُر به شما کمک می نمایند تا با توجه به بودجه در نظر گرفته توسط شما و ساختمان مورد نظر، بهترین گزینه را برای خرید به شما پیشنهاد کنند. شرکت هورمن در به عنوان تولید کننده انواع کرکره برقی، برای امنیت هرچه بیشتر ساختمان شما، خرید و نصب کرکره برقی فولادی را پیشنهاد میدهد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت کرکره ضد سرقت فولادی می توانید با مشاورین ما در هورمن در تماس بگیرید و از قیمت دقیق خرید و نصب کرکره ضد سرقت برای محل مورد نظر خود مطلع شوید.

انواع کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی دو نوع ساده و پانچ دار دارد که بر اساس سلیقه و کاربرد ساختمان میتوانید یکی از آنها را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

خرید کرکره فولادی با کیفیت

در هنگام خرید کرکره فولادی توجه داشته باشید که خالص بودن جنس تیغه فولادی در طول عمر و سالم ماندن آن در بلند مدت، اهمیت بالایی دارد. به عبارت دیگر با خرید یک کرکره با کیفیت میتوانید سال ها بدون دغدغه خرابی و تعمیر از آن استفاده نمایید. در حالیکه خرید یک کرکره ارزان قیمت، میتواند پس از مدتی شما را با دردسر خرابی، تعمیر و هزینه های جانبی بسیار زیاد مواجه سازد.

البته فراموش نکنید که تنها خرید کرکره برقی فولادی با کیفیت کافی نیست، بلکه بحث نگهداری و سرویس یا همان روغن کاری کرکره برقی موضوع مهمی است که هر چند وقت یکبار باید به آن توجه داشته باشید. انجام سرویس های دوره ای که توسط متخصصین انجام می‌شود و همچنین راهکارهای مناسب برای نگهداری بهتر که توسط مشاورین مجموعه دیبادُر در اختیار مشتریان قرار می گیرد در افزایش طول عمر کرکره فولادی خریداری شده موثر هستند.

کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم

یکی از سوالات رایج در میان مشتریان و خریداران کرکره برقی این است که کرکره برقی فولادی یا آلومینیوم کدام یک بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این موضوع در درجه اول به کاربرد کرکره برقی برای شما و اینکه کرکره برقی را برای چه کاری و در کجا قرار است استفاده کنید بستگی دارد و در درجه دوم به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر درب ورودی مورد نظر شما وزن زیادی دارد، تردد در آن بالا است و امنیت برای آن مکان از اهمیت بالایی برخوردار است مانند طلافروشی و صرافی، پیشنهاد میشود کرکره برقی فولادی خریداری نمایید. اما اگر برای یک پارکینگ با وزن درب متوسط و تردد متوسط میخواهید کرکره برقی تهیه کنید، انواع کرکره برقی آلومینیومی پاسخگوی نیاز شماست. لازم به ذکر است که کرکره برقی آلومینیومی نیز امنیت بالایی دارد، اما امنیت کرکره برقی فولادی آنقدر بالاست که به کرکره برقی ضد سرقت شهرت یافته است.

مزایای خرید کرکره برقی فولادی از دیبادر

کرکره فولادی که به آن کرکره ضد سرقت هم گفته میشود یکی از بهترین و ایمن ترین کرکره های موجود در بازار است که به عنوان کرکره پارکینگ، پنجره، کرکره روی استخر، کرکره مغاز و مواردی از این دست استفاده میشود. این کرکره به دلیل قیمت مناسب، امنیت بالا و مقاومت در برابر ضربه و فشار از جایگاه ویژه ای در مقایسه با انواع دیگر کرکره برقی برخوردار است.

برای اطمینان از خرید یک کرکره با کیفیت، بهترین کار، خرید کرکره از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید یک کرکره برقی فولادی با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. همچنین با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب کرکره برقی توسط شرکت به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع تیغه کرکره برقی توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند‌:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات تیغه‌ها، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های فولادی ضد سرقت

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره برقی فولادی و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *