مقالات دیبادر

کرکره آلومینیومی

کرکره آلومینیومی

یکی از بهترین و مقاوم‌ترین کرکره های برقی که برای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و درب پارکینگ‌های مسکونی کاربرد دارد، کرکره آلومینیومی است. کرکره آلومینیومی به دلیل شکل‌پذیری راحت فلز آلومینیوم و استحکام آن در مقایسه با سایر کرکره های برقی، محبوبیت بالایی دارد. مناسب بودن قیمت کرکره آلومینیومی، مزیت دیگری است که موجب پرفروش بودن آن شده است. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با کرکره آلومینیومی، نقاط قوت و مزایای نصب آن صحبت کنیم. اگر در این رابطه نیاز به مشاوره دارید، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در مجموعه دیبادُر با شما تماس بگیرند و یا با شماره 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

ویژگی‌های تیغه کرکره آلومینیومی

تیغه کرکره برقی می‌تواند به لحاظ جنس، طرح و رنگ تنوع داشته باشد و تیغه کرکره برقی آلومنیومی همانطور که از نامش پیداست، از آلومنیوم تشکیل شده است. از کنار هم قرار گرفتن تیغه‌های آلومنیومی، کرکره برقی آلومنیومی تشکیل می‎شود که به وسیله یک موتور با نیروی برق، بالا و پایین می رود. به عبارت دیگر شما با کمک یک ریموت کوچک می‌توانید حرکت رو به بالا و رو به پایین کرکره آلومینیومی را کنترل نمایید. از مشخصات اصلی انواع کرکره برقی آلومینیومی مقاومت بالا در برابر ضربه و توان بالای تحمل حرارت است. همچنین ظاهر زیبای کرکره های آلومینیومی باعث شده برای درب پارکینگ منازل و بسیاری از فروشگاه‎ها مورد استفاده قرار بگیرد. از طرف دیگر کرکره برقی آلومینومی به دلیل وزن سبکی که دارد، یک گزینه ایده آل برای نصب به عنوان کرکره آلومینیومی پنجره است.

هنگام خرید انواع کرکره‌های برقی باید به جنس و کیفیت تیغه، دقت نمایید. عوامل مختلفی در ساخت کرکره های‎ برقی دخیل هستند که می تواند باعث ایجاد تفاوت بین آنها شوند. یکی از  تفاوت‎، کیفیت متریال استفاده شده برای تولید تیغه است. شرکت دیبادُر به شما اطمینان می‌دهد که همواره در تولید کرکره برقی آلومینیومی، از آلومینیوم خالص و مرغوب، با کیفیت و درجه یک استفاده نماید. به بیان دیگر آلومینیوم به کار رفته در تولید تیغه های آلومینیومی کرکره دارای استحکام و دوام بالایی است و در برابر ضربه و استهلاک، از مقاومت بالایی برخوردار است.

مزایای نصب کرکره آلومینیومی

اشاره کردیم که کرکره آلومینیومی نیز مانند کرکره پلی کربنات، علاوه بر زیبایی و امنیت، قیمت مناسبی دارد که باعث محبوبیت آن در بین انواع تیغه‌های کرکره برقی شده است. اما در این بخش می‌خواهیم دلایل این محبوبیت و مزیت نصب کرکره برقی را به طور دقیق و کامل بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

  1. مقاومت بالای کرکره آلومینیوم

کرکره آلومینیومی نیز مانند کرکره فولادی، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، فشار و البته آتش سوزی می باشد. هرچند که نازک‎ترین تیغه‌های آلومینیومی هم مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند، اما به یاد داشته باشید که مقاومت این کرکره به واسطه استفاده از تیغه آلومینیومی با ضخامت بالا است. بنابراین هرچه ضخامت تیغه آلومینیومی بالاتر باشد، دوام کرکره آلومینیومی بالاتر است.

  1. خاصیت ضد خش بودن آلومینیوم

 اشاره کردیم که تیغه آلومینیومی، مقاومت زیادی در برابر فشار، ضربه و آتش سوزی دارد. به این مقاومت زیاد، خاصیت ضد خش بودن را نیز اضافه کنید. این خاصیت باعث می‌شود ظاهر کرکره برقی شما همیشه زیبا و نو باشد و در صورت تغییرات جوی و یا سیل و تگرگ دچار صدمه نشود.

یکی از مهمترین مزایای کرکره آلومینیومی عمر مفید آن است. به طوریکه میتوان گفت این کرکره اصلا دچار خرابی و ایراد نمیشود. البته این موضوع به نحوه نگهداری و رعایت برخی نکات توسط کاربر نیز بستگی دارد. اما چنانچه کرکره برقی شما دچار مشکل شد و یا هنگام باز و بسته شدن، با صدای کرکره برقی مواجه شدید، میتوانید برای عیب یابی کرکره برقی خود با کارشناسان حرفه ای مجموعه دیبادُر در تماس باشید. 

فاکتورهای انتخاب تیغه آلومینیومی

تیغه، اصلی ترین جز در کرکره برقی آلومینیومی است. بنابراین برای خرید تیغه کرکره برقی آلومینیومی باید به وزن، مساحت درب ورودی، میزان تردد از درب و موتور کرکره برقی دقت کنید. قیمت قیمت تیغه آلومینیومی کرکره برقی بر اساس وزن کرکره آلومینیومی و ضخامت تیغه آلومینیوم مشخص می‌گردد. برای دریافت مشاروه رایگان خرید کرکره برقی تماس بگیرید.

بهترین آلیاژ تیغه کرکره آلومینیومی برقی

مهمترین عامل در کیفیت تولید تیغه آلومینیومی، کیفیت بیلت آلومینیوم یا همان شمش آلومینیوم به کار رفته در آن است. بیلت‌ها در داخل کانتینر قرار گرفته و با اعمال فشار بر روی آنها به تیغه‌های آلومینیوم شکل داده می‌شود. شکل‌دهی تیغه‌ها می‌تواند به صورت سرد و یا گرم صورت پذیرد. به طور کلی می‎توان گفت بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم به منظور استحکام و در عین حال شکل‌پذیری و فرم دهی، آلیاژ 6063 می‌باشد.

در حال حاضر برخی کارگاه های تولیدی از آلومینیوم خالص استفاده نمیکنند، بلکه از ضایعات آلومینیوم و مواد بازیافتی برای تولید تیغه های کرکره برقی استفاده میکنند. این تیغه ها دارای کیفیت پایینی هستند و در هنگام باز و بسته شدن دچار سر و صدا میشوند. همچنین در بلند مدت ممکن است از حالت استاندارد خارج شده و فرم اصلی خود را از دست بدهند. موضوع دیگری که با آن مواجه میشوید، پاره شدن تیغه ها به علت کیفیت نامناسب آن است.  

فراموش نکنید که کیفیت قالب، تاثیر به سزایی در کیفیت تیغه آلومینیوم نهایی تولید شده دارد. هر قالبی قابلیت تولید تعداد مشخصی تیغه دارد، پس از آن باید ترمیم شده و یا تعویض گردد.

انواع تیغه کرکره‌ آلومینیومی

تیغه‌های آلومینیومی به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند، تیغه آلومینیومی غضروف‌دار و تیغه آلومینیومی فوم‌دار. در ادامه درباره ویژگی‌های هریک از این دو نوع تیغه و مزایای خرید کرکره برقی آلومینیومی صحبت می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تیغه آلومینیومی غضروف دار

این تیغه‌ها در هنگام ساخت، بین دو تیغه از مفصلی که به شکل s است قرار داده می‌شود که به آن غضروف می‌گویند. نصب غضروف آلومینیومی در بین تیغه‌های کرکره، باعث روان شدن حرکت کرکره و البته زیباتر شدن نمای کرکره می‌شود. همچنین این مفصل اضافه باعث می‌شود کرکره موقع باز و بسته شدن، صدای کمتری تولید کند. سایز غضروف‌های آلومینیومی 90 میلیمتر است که 70 میلیمتر آن تیغه است و 20 میلیمتر آن غضروف است. تیغه‌های غضروفی آلومینیومی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و همچنین این امکان وجود دارد که تیغه‌ها به یک رنگ و غضروف‌ها به رنگ دیگری مونتاژ شوند.

در مورد مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل غضروف آلومینیومی، باید بگوییم در شرکت دیبادُر این غضروف‎ها از بهترین بیلت استاندارد آلومینیوم ساخته می‌شوند تا در استفاده طولانی مدت دچار مشکل نشوند. فراموش نکنید که غضروف آلومینیومی باید به صورت ضخیم و توپر باشد.

ویژگی های غضروف آلومینیومی

غضروف آلومینیومی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که نه تنها برای کرکره برقی مقاومت ایجاد می‌کند، بلکه نمای زیبایی به آن می‌دهد و در بلند مدت از ایجاد سر و صدای کرکره موقع باز و بسته شدن جلوگیری می‌نماید. در ادامه این لیستی از این ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • تنوع رنگی بالا متناسب با سفارش مشتری و همچنین زیبایی نمای بیرونی 
  • مناسب برای هرگونه شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • ضد ضربه و کرکره ضد سرقت 
  • مقاوم در برابر آتش سوزی

تیغه آلومینیومی فوم دار

تیغه آلومینیوم فوم دار نیز از بیلت آلومینیوم ساخته می‌شود، داخل آن از خمیر پلی اروتان ریخته می‌شود و رنگ آن الکترواستاتیک (ضد خش) با رنگ بندی دلخواه می باشد. به علت کم صدا بودن و سبک بودن نسبت به سایر تیغه‌ها برای مکان‌هایی که عدم سر و صدا مهم می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. وزن این نوع تیغه ها بین 8 تا 12 کیلوگرم بوده و در عرض و ارتفاع 7 متر نیز قابل نصب می باشد. 

مزایای تیغه آلومینیومی فوم دار

تیغه آلومینیوم فوم دار مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تیغه آلومینیوم فوم دار، وزن کمی دارد و به همین دلیل هنگام باز و بسته شدن، نیاز به صرف انرژی زیادی ندارد.
  • وجود فوم باعث میشود اصطکاک زیادی بین تیغه ها و ریل به وجود نیاید، همین موضوع باعث طول عمر بیشتر کرکره برقی میشود.
  • تیغه فوم دار عایق مناسبی برای گرما و سرما و نیز صدا است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند.
  • وجود فوم در تیغه های کرکره برقی از بروز سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می‌کند.

قیمت کرکره آلومینیومی

قیمت کرکره برقی آلومینیومی به عوامل مختلفی از جمله وزن تیغه، کیفیت متریال به کار رفته در تیغه، نوع موتور و کیفیت یراق آلات و متعلقات به کار رفته در آن بستگی دارد. برای دریافت لیست قیمت با دیبادُر در تماس باشید.

قیمت کرکره آلومینیومی

قیمت کرکره آلومینیومی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل میتوان به نوع و جنس تیغه، ضخامت آلومینیوم، وزن و اندازه آلومینیوم به کار رفته در ساخت کرکره و کیفیت یراق آلات اشاره کرد. واضح است که هرچقدر کیفیت تیغه و یراق آلات بیشتر باشد، قیمت کرکره آلومینیومی بیشتر خواهد شد. شرکت دیبادُر به شما اطمینان میدهد که بهترین و با کیفیت ترین تیغه های آلومینیومی برندهای مختلف در این شرکت موجود است. برای خرید تیغه با کیفیت قبل از هرچیز با ما مشاوره کنید تا متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، تیغه خریداری نمایید.

به یاد داشته باشید که مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت نهایی کرکره برقی آلومینیومی، جنس و کیفیت تیغه آلومینیوم است. معمولاً شرکت‌هایی که کرکره آلومینیومی قیمت بسیار پایین نسبت به بازار ارائه می‌کنند در تولید و ساخت تیغه آلومینیوم از آلومینیوم بازیافتی و بی کیفیت استفاده می‌کنند. این کرکره‌های برقی پس از زمان کوتاهی بعد از نصب کرکره دچار صدای آزار دهنده می‌شوند و کیفیت درب بسیار پایین می‌باشد. در واقع شما با خرید کرکره آلومینیوم ارزان قیمت ولی بی کیفیت در آینده هزینه‌های بسیاری زیادی را متحمل خواهید شد. در عوض با خرید کرکره آلومینیومی قیمت مناسب و با کیفیت از شرکت دیبادُر در می‌توانید از خدمات جانبی این شرکت و مشاوره کارشناسان خبره در این زمینه بهره مند شوید.

نصب درب کرکره آلومینیومی

تا به اینجای کار در باره اهمیت جنس و متریال به کار رفته در تولید تیغه های آلومینیومی صحبت کردیم. اما پس از خرید، می‌بایست یک نصاب حرفه‌ای، کرکره برقی را برای شما نصب نماید. به یاد داشته باشید که خرید بهترین کرکره کافی نیست، بلکه نصب آن نیز اهمیت بالایی دارد. شرکت دیبادر می‌تواند شما را در این مرحله نیز یاری نماید. کادر نصابان حرفه‌ای دیبادُر آماده نصب انواع کرکره برقی برای شما مشتریان عزیز هستند.

 در اینجا لازم است بگوییم بنا به تجربه نصابان حرفه ای مجموعه دیبادُر، کرکره برقی آلومینیومی، کرکره برقی رول گیتر و کرکره رول آپ از جمله بهترین انواع کرکره برقی برای نصب به عنوان کرکره برقی مغازه و کرکره برقی پارکینگ هستند. 

مزایای خرید کرکره آلومینیومی از دیبادر

اگر میخواهید یک کرکره با کیفیت خریداری نمایید، لازم است برای اطمینان از اصالت کالا، آن را از یک نمایندگی معتبر خریداری نمایید. به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع تیغه کرکره برقی توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند‌:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات تیغه‌ها، لوازم جانبی و یراق آلات
  • ضمانت اصل بودن تیغه ها و یراق آلات
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع تیغه های کرکره های آلومینیومی

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع کرکره تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید. مجموعه دیبادر آماده فروش کرکره آلومینیومی به صورت عمده و تکی است. همچنین برای اطلاع از قیمت کرکره برقی آلومینیومی به صورت همکاری با شماره 09124473189 در تماس باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *