مقالات دیبادر

جک ریلی پارکینگ

جک ریلی پارکینگ

جک ریلی پارکینگ یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع جک ریموت کنترل برای باز و بسته کردن درب پارکینگ است که بر روی درب های کشویی و ریلی قابل نصب میباشد. با نصب جک ریلی برای درب پارکینگ خود، به راحتی و بدون پیاده شدن از خودرو میتوانید درب پارکینگ را تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت به راحتی باز و بسته کنید. در این مقاله قصد داریم درباره انواع جک ریلی و مزایای نصب آن روی درب پارکنیگ توضیحات مفیدی دهیم. اگر قصد خرید جک ریلی را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر برای انتخاب جک ریلی نیاز به مشاوره دارید، میتوانید فرم زیر را پر کنید و یا با کارشناسان ما در مجموعه دیبادر با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

جک ریلی پارکینگ چیست؟

جک ریلی پارکینگ، دستگاهی مکانیکی است که روی درب های لولایی نصب می ‌شود و امکان باز و بسته شدن درب با استفاده از ریموت کنترل را فراهم می کند. ویژگی های منحصر به فرد این نوع جک آن را به یکی از محبوب ترین جک های بازار تبدیل کرده است. از جمله این ویژگی ها میتوان به طولانی بودن عمر مفید جک ریلی پارکینگ، قابلیت نصب بر روی انواع درب، سهولت در نصب و سهولت در استفاده برای ورود و خروج به پارکینگ و البته ایمنی بالا اشاره نمود. یک مزیت فوق العاده جک ریلی پارکینگ در این است که برای باز و بسته شدن، فضایی را اشغال نمیکند. به عبارت دیگر در سمت چپ و راست خود نیاز به فضای آزاد برای باز شدن ندارد. از این رو نصب جک ریلی درب پارکینگ برای مکان هایی که فضای باز کافی در اطراف درب برای باز و بسته شدن وجود ندارد، بهترین گزینه است.

مزایای نصب جک ریلی پارکنیگ

  • جک ریلی یا همان جک کشویی مزایای زیادی دارد که در ادامه به بیان مزیت های منحصر به فرد این نوع جک اشاره میکنیم:
  • جک ریلی پارکینگ فضای کمی را اشغال می کند.
  • کم اصطکاک ترین جک درب اتوماتیک است.
  • محدودیتی در میزان تردد و باز و بسته شدن درب پارکینگ ندارد.
  • در زمان باز و بسته شدن درب، کاملاً بی صدا عمل میکند.
  • مجهز به خلاص کن دستی برای باز شدن درب در هنگام قطع برق است.
  • مجهز به فلاشر جهت اطلاع از تردد ماشین
  •  در برابر ضربه و فشار مقاوم است و مقاومت بالایی در برابر باد شدید، طوفان و سیل دارد.

خرید جک ریلی درب پارکینگ

برای خرید جک ریلی درب پارکینگ میتوانید با مجموعه دیبادُر تماس بگیرید و لیست قیمت جک ریلی 1400 را دریافت کنید

کاربرد جک درب ریلی پارکینگ

جک ریلی پارکینگ همانطور که از نامش پیداست به عنوان یک درب اتوماتیک ریموتی براب باز و بسته شدن درب پارکینگ استفاده میشود. جک ریلی پارکینگ برای انواع ساختمان ها با کاربری های متفاوت قابل نصب است. شاید برایتان سوال باشد که استفاده از جک برقی درب ریلی پارکینگ برای چه ساختمان هایی بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم:

  1. جک ریلی درب پارکینگ برای مکان هایی که نیاز به باز شدن درب به صورت ریلی یا کشویی است، مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. در بعضی از درب ها موقعیت فضا به گونه ای است که باز و بسته شدن درب به صورت معمولی باعث ایجاد اشغال فضای زیادی می شود. چراکه معمولاً باز و بسته شدن درب پارکینگ فضای زیادی اشغال میکند که شما میتوانید با نصب جک ریلی با کمبود فضا مقابله کنید.
  3. جک ریلی پارکینگ برای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی قابل نصب است.

پرفروش ترین انواع جک ریلی

در بازار ایران جک های ریلی متنوعی از برندهای مختلف وجود دارد که در این قسمت از مقاله قصد داریم پر فروش ترین انواع جک ریلی درب پارکینگ را به شما معرفی کنیم:

جک ریلی بتا مدل f550؛ هر لنگه از این جک میتواند حداکثر 5 متر را جا به جا کند و قدرت جا به جایی درب تا حدود 600 کیلوگرم را دارد. همچنین ولتاژ مورد نیاز برای جک کشویی بتا 24 ولت است.

جک ریلی یال 1500؛ هر لنگه از این جک میتواند در حدود 15 متر را جا به جا نماید و میتواند تا وزن 1500 کیلوگرم وزن را جا به جا کند. ولتاژ مورد استفاده برای این نوع جک ۲۲۰ ولت است.

 جک ریلی سوزوکی 1000؛ هر لنگه می توانند تا حدود ۴ متر جابجایی داشته باشد و تا وزن هزار کیلوگرم را می تواند جابجا کند. ولتاژ مورد نیاز برای جک ریلی suzuki-1000،  ولتاژ ۲۲۰ ولت است

جک ریلی سیماران فراز 1500؛ این جک توان جابجایی ۸ متر و 1500 کیلوگرم وزن را دارد و  از برق 220 ولت تغذیه می شود. برای اطلاع از قیمت جک ریلی سیماران، میتوانید همین حالا با شماره تلفن 09124473189 تماس بگیرید. 

جک ریلی بارزانته 1500؛ این جک قابلیت جابجایی دربهایی تا عرض ۱۰ متر با وزن  ۱۵۰۰کیلوگرم را دارد و ولتاژ مورد نیاز آن ۲۲۰ ولت است.

جک ریلی نایس تی اچ 1500؛ این جک مناسب درب هایی با وزن 1500 کیلوگرم و عرض 10 متر است و ولتاژ مورد نیاز آن ۲۲۰ ولت است.

قیمت جک ریلی پارکینگ

قیمت جک ریلی پارکینگ به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها میتوان به وزن و اندازه درب اشاره کرد. برای دریافت لیست قیمت انواع جک پارکینگی با مجموعه دیبادر در تماس باشید.

نکات انتخاب بهترین جک ریلی پارکینگ

هنگام خرید جک پارکینگی ریلی، باید دو نکته را در ظر داشته باشید تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید:

اولین نکته میزان تردد در شبانه روز در ساختمان مورد نظر می باشد، زیرا قدرت جک و موتور آن به طور مستقیم با تعداد تردد وسایل نقلیه ساختمان وابسته است.

اگر از جک های ریلی استفاده میکنید باید ساختمان شما در طول شبانه روز بین ۲۰ تا ۳۰ بار تردد داشته باشد و جز ساختمان های کم رفت و آمد باشد. اگر در یک ساختمان پر رفت و آمد سکونت دارید باید جک کشویی را انتخاب کنید که در وهله اول روان بوده و قدرت بالایی داشته باشد، اما به طور کلی برای ساختمان های پر رفت و آمد بهتر است از جک درب هیدرولیکی استفاده کنید که استهلاک کمتری دارند. اگر در ساختمانی با تعداد واحد کم و رفت آمده و متعادل سکونت دارید می توانید هر نوع جک کشویی را متناسب با وزن در ساختمان خریداری کنید.

دومین نکته در نظر گرفتن وزن درب پارکینگ ساختمان مورد نظر شما است. با توجه به مشخصات جک های ریلی شما باید جکی را انتخاب کنید که توان تحمل وزن درب پارکینگ را داشته باشد.

اما اگر بخواهیم لیستی از نکات مهم خرید جک درب پارکینگ ریلی در اختیار شما بگذاریم؛ باید به موارد زیر اشاره کنیم:

وزن درب

وزن درب از عوامل تعیین کننده قیمت و هزینه جک پارکینگ و همچنین نوع آن است. برای درب های سنگین باید از جک هایی استفاده کرد که شفت های قوی تر و در نتیجه توان بیشتری در تحمل وزن درب دارند. با انتخاب جک های سنگین تر باید هزینه های بیشتری نیز پرداخت کرد.

عرض درب

هرچه عرض درب یا همان دهنه ساختمان بیشتر باشد، باید جک پارکینگی قوی تری برای ساختمان مورد نظر تهیه نمایید. استاندارد عرض درب عموماً 1.8متر است که تمامی جک ها قابلیت کنترل آن را دارند، برای درب هایی که عرض بیشتری دارند باید به مشخصات جک هنگام خرید توجه کرد تا انتخاب مناسب تری داشت.

میزان تردد

هر چه میزان تردد ساختمان بالاتر باشد باید از جک های قوی تری نیز استفاده کرد. برای ساختمان هایی با تردد پایین جک های الکترومکانیکی و برای ساختمان هایی با تردد بالا جک های هیدرولیک توصیه می شود.

امنیت جک ریلی درب پارکینگ

توجه به امنیت جک درب پارکینگی از زمان خرید آن شروع می شود. با خرید قفل برقی و رسیور هاپینگ ساختمان خود را در برابر نفوذ سارقان مصون می کنید. قفل برقی مانع باز شدن درب بر اثر فشار می شود؛ مخصوصا در درب های تک لنگه که طول زیادی دارند و بر اثر وارد آمدن فشار به راحتی باز می شوند. همچنین رسیور هاپینگ قابلیت کپی برداری ندارند و به همین دلیل در برابر هک شدن کاملا مقاوم هستند.

نصب جک

نحوه نصب و عملکرد جک پارکینگی بازویی از جمله نکاتی است که باید با خرید جک پارکینگی به آن توجه لازم داشت. عموما بهتر است کار نصب جک پارکینگ را به شرکت فروشنده جک پارکینگی بسپارید، زیرا با این کار از خدمات ضمانت و خدمات پس از فروش بهره خواهید برد و همچنین نگرانی ای از بابت کیفیت نصب و بروز اشکالات بعدی نخواهید داشت.

فراموش نکنید که حتماً از برندهای معتبر آن را خریداری کنید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. مجموعه دیبادُر به شما این اطمینان را میدهد که کلیه جک های ریلی پارکینگی عرضه شده در این مجموعه کاملاً اصل هستند.

قیمت جک ریلی اتوماتیک پارکینگ

قیمت جک ریلی پارکینگ به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها میتوان به وزن و اندازه درب اشاره کرد. درب ریلی پارکینگ منازل مسکونی معمولاً سایز کوچکی دارد، بنابراین نصب موتور درب اتوماتیک ریلی با قدرت پایین امکان پذیر است و همین امر می تواند قیمت خرید جک ریلی پارکینگ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. درب پارکنیگ واحدهای تجاری یا صنعتی معمولاً بزرگتر است و نیازمند جک قوی تری است که قیمت آن کمی بالاتر است. برای دریافت لیست قیمت انواع جک پارکینگی با مجموعه دیبادر در تماس باشید.

چه نوع جک ریلی مناسب تر است؟

در حال حاضر برندهای مختلفی از جک ریلی پارکینگ در بازار وجود دارد، اما اینکه کدام جک ریلی برای شما بهتر است بستگی به درب ساختمان مورد نظر شما دارد. برای انتخاب بهترین جک ریلی، میتوانید همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت جک ریلی ایتالیایی

جک ریلی ایتالیایی، یکی از بهترین نمونه های جک ریلی در بازار است. این جک به دلیل کیفیت بالای قطعات، مقاومت در برابر رطوبت و طول عمر بالا؛ در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از جمله برندهای تولید کننده جک ریلی ایتالیایی میتوان به جک ریلی بارزانته اشاره کرد که یکی از با کیفیت ترین مدل های جک ریلی در بازار است. اما برای خرید جک ریلی، اولین چیزی که به آن فکر میکنید، قیمت است. از آن جایی که جک های ایتالیایی، جزو جک های وارداتی به حساب می آیند، قیمت آنها با نوسانات قیمت ارز، تغییر میکند. از این رو برای اطلاع از قیمت جک ریلی ایتالیایی، با شماره 09124473189 تماس بگیرید.  

مزایای خرید جک ریلی درب پارکینگ از دیبادر

برای اطمینان از خرید یک دستگاه جک ریلی پارکینگی، بهترین کار، خرید از یک نمایندگی معتبر فروش آن می‌باشد. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی، تجربه خرید یک دستگاه جک ریلی پارکینگ با کیفیت را از شرکت دیبادُر داشته باشید. همچنین با خرید از ما از خدمات جانبی و نصب جک ریلی توسط شرکت به صورت کامل و صحیح بهرمند شوید.

به پشتوانه سال‌ها حضور موفق در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع تیغه کرکره برقی توانسته‌ایم رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماییم. مشتریان ما دلیل انتخاب دیبادُر را موارد زیر دانسته اند‌:

  • ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین تیغه با توجه به نیاز مشتری
  • برخورداری از تیم تخصصی مجرب و متعهد در نصب و تعمیرات انواع جک ریلی یک لنگه و دو لنگه  
  • ضمانت اصل بودن جک های ریلی  
  • سال ها تجربه موفق در زمینه فروش انواع جک ریلی پارکینگی

شرکت دیبادُر با تجربه درخشان در زمینه فروش انواع جک تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت مشتری از خرید کرکره و خدمات نصب آن انجام می‌دهد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اطلاعات  مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *