رنگ کردن کرکره برقی

رنگ کردن کرکره برقی

فهرست مطالب

رنگ کردن کرکره برقی

خیلی از اوقات رنگ کردن کرکره برقی مشکلات آن را پوشانده و دیگر نیازی به هزینه‌های اضافی برای تعویض آن نیست؛ از طرف دیگر انجام این کار ظاهر بسیار جذابی به مغازه شما و همچنین سطح شهر می‌بخشد.

اما این رنگ‌آمیزی اصول خاص خودش را داشته و باید حتماً تمام مراحل آن را به دقت انجام دهید؛ در غیر این صورت تنها هزینه اضافی برای خود تراشیده‌اید. پیشنهاد می‌کنم از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید؛ مشاوران ما در مجموعه دیبادر همیشه آماده خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

علاوه بر این ما در این مقاله به طور کامل موارد مهمی مثل نحوه رنگ کردن، نکات مهم، طرز انتخاب و بهترین نوع رنگ را بررسی می‌کنیم.

 

آموزش اصولی رنگ کردن کرکره برقی

خیلی از افراد فکر می‌کنند برای رنگ کردن کرکره برقی تنها به یک اسپری نیاز دارند؛ اما اشتباه نکنید! انجام این کار قلق و مراحل خاص خودش را دارد؛ در بخش زیر تمام این مراحل را به ترتیب برایتان توضیح می‌دهیم.

تعمیر نواقص کرکره

در قدم اول شما باید کل کرکره را بررسی و چک کنید؛ زیرا احتمال خرابی، فرورفتگی یا برآمدگی در آن وجود داشته و تاثیر بدی در رنگ‌آمیزی شما ایجاد می‌کنند. بنابراین شما باید قبل از هر چیز این نواقص را برطرف و تعمیر کنید.

شستشوی کرکره برقی

حال تمام سطح کرکره را با آب و یا یک ماده شیمیایی شسته و تمیز کنید تا هیچ گرد خاکی روی آن باقی نماند. حواستان باشد اگر این مراحل آماده سازی را به‌درستی انجام ندهید، به احتمال زیاد رنگ حالت پوسته‌پوسته پیدا کرده و از سطح کرکره جدا می‌شود.

شروع رنگ‌آمیزی کرکره

شما در این مرحله می‌توانید از روش‌های متفاوتی برای رنگ آمیزی کرکره مغازه خود استفاده کنید؛ اما پیشنهاد ما اسپری‌کردن رنگ است. زیرا بسیار راحت بوده و کار شما را نیز سریع انجام می‌دهد. از طرفی دیگر مانند روش‌های دیگر کثیف‌کاری نداشته و مزاحم کارتان نمی‌شود.

البته حواستان باشد که باید به صورت چند لایه رنگ را اسپری کنید تا پوشانندگی خوبی داشته و شره نکند.

 

یک نکته خلاقانه برای رنگ کردن کرکره مغازه

گاهی اوقات ما در سطح شهر روی کرکره‌های برقی اشکال و طرح‌های مختلفی را می‌بینیم که توجه ما را به خود جلب می‌کنند. حال یک پیشنهاد برایتان دارم؛ اگر دوست دارید کرکره مغازه‌تان ظاهر منحصر به فرد و متفاوتی داشته باشد، از استیکرها و برچسب‌های مختلف برای طراحی آن استفاده کنید!

برچسب‌های مختلف با طرح‌های متنوعی وجود دارند که ظاهر جذابی به کرکره‌ها می‌دهند؛ اما حواستان باشد نوع کسب و کار خود را نیز در انتخاب آن در نظر بگیرید!

از طرفی مطمئن شوید که این استیکرها ضدآب و گردوغبار بوده و به راحتی با آب شسته شوند؛ در غیر این صورت پس از گذشت مدتی مجبور به رنگ‌آمیزی مجدد کرکره برقی خواهید بود.

اگر این مراحل را به درستی و باحوصله انجام دهید، در نهایت نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب می‌کنید؛ اما باید به چند نکته مهم زیر نیز توجه کنید.

 

 چند نکته ضروری برای رنگ کرکره برقی

این چند نکته طلایی اهمیت بسیار زیادی در نتیجه نهایی رنگ آمیزی کرکره برقی مغازه‌تان دارند:

انتخاب رنگ با توجه به کسب و کار

رنگ آمیزی کرکره برقی مغازه تنها به سلیقه شما بستگی نداشته و باید حتماً متناسب با نام تجاری و شغل شما باشد. حتی اگر در این زمینه خلاقیت هم به خرج دهید تاثیر و ماندگاری آن در ذهن مشتریان نیز افزایش می‌یابد.

توجه به پوشش قبلی کرکره

از نوع پوشش قبلی کرکره مطلع شوید؛ زیرا باید بر اساس آن نوع پوشش و رنگ جدید را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ باکیفیت و مناسب

شما نمی‌توانید از هر نوع رنگی که به دستتان رسید برای رنگ کرکره برقی خود استفاده کنید؛ این رنگ باید خصوصیات و ویژگی‌های مختلف زیر را داشته باشد که پس از مدتی خراب نشده و کارتان را دوبرابر نکند.

دارای مقاومت بالا

رنگ مورد نظر شما باید مقاومت بسیار بالایی در برابر آلودگی و زنگ‌زدگی داشته باشد؛ در غیر این صورت هیچ فایده‌ای نداشته و پس از مدت کوتاهی دوباره نیاز به رنگ دارد.

خاصیت ضد خراش

گاهی اوقات کرکره‌ها پس از مدتی دچار خراشیدگی و پوسیدگی شده و رنگ روی آن‌ها نیز پوسته‌پوسته می‌شود. هر چقدر رنگ شما خاصیت بیشتری در برابر خراش و پوسیدگی داشته باشد، مدت زمان زیادی باقی می‌ماند.

دارای خاصیت پوشانندگی کامل

گاهی اوقات به دلیل استفاده از یک رنگ نامناسب بخش‌هایی از کرکره بدون رنگ مانده و به صورت یکنواخت پخش نمی‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنم حتماً رنگی را انتخاب کنید که خاصیت پوشانندگی خوبی داشته باشد.

دارای تنوع زیاد

نوعی از رنگ را انتخاب کنید که تنوع زیادی داشته باشد و برای هر فرد با هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

تا اینجا شما با ویژگی‌های یک رنگ خوب و باکیفیت آشنا شدید؛ اما آیا رنگی را می‌شناسید که تمام این خصوصیات را داشته باشد؟ در بخش زیر بهترین نوع رنگ را برای رنگ‌آمیزی کرکره برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین رنگ مناسب برای رنگ گردن کرکره برقی

رنگ الکترواستاتیک مناسب‌ترین و بهترین رنگ برای کرکره برقی بوده و تمام خصوصیات موردنیاز را داراست. این رنگ حالت پودری و دارای بار الکتریکی بوده و با استفاده از یک تفنگ به کرکره برقی اسپری می‌شود.

رنگ الکترواستاتیک مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و آلودگی داشته و با تغییر شرایط آب و هوایی و جوی نیز به این راحتی‌ها اکساید نمی‌شود؛ به همین دلیل برای انواع کرکره‌های برقی مناسب است. در بخش زیر تعدادی از ویژگی‌های دیگر این رنگ را می‌بینید.

·       دارای خاصیت پوشانندگی بالا و یکدست

·       مقاوم در برابر مواد شیمیایی مختلف

·       ضد خراش و پوسیدگی

·       دارای تنوع زیاد رنگ

·       ایجاد ضخامت و پوشش یکنواخت

·       نفوذ در قسمت‌های مختلفی مثل گوشه و لبه کرکره

·       عدم نیاز به حلال‌ها و جلوگیری از آلودگی محیط زیست

از طرفی باید بدانید برخی از کرکره‌های برقی آماده از جنس آلومینیوم و یا گالوانیزه فوم دار، پس از تولید یکبار با رنگ الکترو استاتیک رنگ شده و مشتری پس از خرید می‌تواند آن را به سلیقه خود مجدداً رنگ می‌کند.

تا اینجا با تمام نکات مورد نیاز در مورد رنگ آمیزی کرکره برقی آشنا شدید؛ اما باید بدانید جنس و کیفیت کرکره از همه چیز مهم‌تر است! یک ظاهر زیبا در کنار کیفیت پایین چه فایده‌ای دارد؟

دیبادر یکی از آن دسته شرکت‌هایی است که رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده و باکیفیت‌ترین کرکره‌های برقی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. در بخش زیر بیشتر با خدمات این شرکت آشنا می‌شوید.

 

دیبادر قدیمی‌ترین ارائه دهنده کرکره برقی

دیبادر فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرده و یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در زمینه فروش انواع کرکره برقی و کالاهای مربوط به آن است. محصولات ما در این فروشگاه از باکیفیت‌ترین قطعات ساخته و به همین دلیل با ضمانت کیفیت به فروش می‌رسند.

از طرفی کالاهای ما از لحاظ هزینه نیز بسیار مناسب بوده و بهترین قیمت را به شما ارائه می‌کنیم. علاوه بر این شما می‌توانید برای تصمیم‌گیری بهتر و رفع سوالات خود با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ زیرا آن‌ها تمام شرایط و انتظارات شما را بررسی و بر اساس آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را به شما معرفی می‌کنند.

قیمت کرکره‌های برقی نیز به عوامل مختلفی مثل جنس و اندازه آن بستگی داشته و متفاوت هستند؛ برای اطلاع از قیمت‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر حتماً به سایت دیبادر مراجعه و تمام محصولات و توضیحات هرکدام از آن‌ها را نیز مشاهده کنید.

 

نکات پایانی در مورد رنگ آمیزی کرکره برقی

در این مقاله شما با تمام نکات موردنیاز برای رنگ آمیزی کرکره برقی آشنا شدید؛ در انتها توصیه می‌کنم اگر در انجام این کار حرفه‌ای نیستید از افراد متخصص کمک بگیرید.

از طرفی فکر نکنید که هر چقدر ضخامت و تعداد لایه‌های رنگ بیشتر باشد، پوشانندگی آن هم بیشتر است؛ فقط کافی است یک رنگ باکیفیت تهیه کرده و به درستی آن را روی سطح کرکره پخش کنید.

اگر سوال یا ابهامی در این مورد دارید با مشاوران ما در ارتباط بوده و از راهنمایی‌های آن‌ها نیز استفاده کنید. آیا تجربه‌ای در رنگ کردن کرکره برقی دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش زیر با ما در میان گذاشته و این مقاله کاربردی را برای افرادی که قصد انجام این کار را دارند نیز بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

منو
علاقه مندی
مقایسه
0 محصول سبد خرید