مقالات

بهترین رنگ کرکره برقی

بهترین رنگ کرکره برقی

فهرست مطالب

بهترین رنگ کرکره برقی

امروزه درب‌های دیجیتالی یا همان کرکره‌های برقی با ویژگی‌های ظاهری بسیار جذاب و کاربردهای ساختاری خاصی که دارند؛ در اولویت اغلب مخاطبان برای طراحی درب ورودی اماکن مختلف قرار گرفته‌اند و به طور گسترده برای قسمت ورودی پارکینگ‌ها، مراکز تجاری و اداری به کار می‌روند.

این درب‌های هوشمند از لحاظ رنگ‌بندی تنوع بالایی داشته و در خصوص بهترین رنگ کرکره برقی می‌توان گفت: که با توجه به زمینه کاربردی، انتخاب رنگ نیز متفاوت است؛ اما به طور معمول کرکره‌های برقی سفید بسیار رایج بوده ‌و زیبایی مدرنی با حفظ سادگی به فضای ورودی می‌بخشند‌.

 

کد رنگ کرکره برقی

اگر چه رنگ سفید پرطرفدار است؛ اما شرکت بزرگ دیبادر به منظور پوشش دهی سلیقه و نیاز تمامی متقاضیان کرکره برقی، طیف وسیعی از رنگ‌های جذاب و شیک را برای طراحی درب‌های تولیدی خود ارائه می‌کند و مشتریان می‌توانند هر نوع رنگی را برحسب علاقه و هدف کاربردی درب هوشمند انتخاب کنند.

درب‌های هوشمند دیبادر از لحاظ رنگ‌بندی تنوع بالایی وجود دارند و امکان سفارشی سازی طرح کرکره با توجه به مکان مورد استفاده نیز مقدور  است؛ لذا جهت سهولت در انتخاب، سفارش دقیق و بدون خطای رنگ نیز، ژورنال رنگ‌های دیبا در به کمک کدهای اختصاصی مشخص شده و کافی است تا کد مدنظر را به واحد پذیرش سفارشات درخواست دهید.

 

رنگ‌‌ بندی کرکره برقی

همانطور که اشاره شد کرکره‌های برقی عرضه شده توسط دیبا در تنوع رنگی بالایی داشته و این مجموعه بزرگ سعی دارد تا محدودیت رنگ‌بندی و طراحی را برای مخاطبان خود حذف کند و به این ترتیب موفق شده مشتریانی از سراسر کشور را به سمت خود جذب کند.

این تنوع عالی با رنگ‌هایی تکی و ترکیبی شامل: سفید، طوسی، کرم، قرمز، قهوه‌ای و... به مخاطب این امکان را می‌دهد تا زیبایی خاص و مدرنی به فضای مرکز فروشگاهی، اداری، تجاری و حتی مسکونی مدنظر خود ببخشد.

کرکره برقی رنگ طوسی

طوسی برای رنگ‌آمیزی اغلب کالاها، مصالح، محصولات، دکوراتیو و هر آنچه در طراحی فضاها نقش دارند؛ جلوه زیبایی داشته و این رنگ خنثی بشدت مدرن و جذاب به نظر می‌آید و طرفداران همیشگی خود را دارد؛ لذا کرکره طوسی برای درب ورودی اماکن اداری و تجاری که سبک محیط رسمی و ساده است کاربرد ویژه‌ای دارد.

توجه داشته باشید که مات بودن رنگ طوسی موفق شده تا در لیست شیک‌ترین رنگ‌های سال قرار بگیرد و برای اماکن اداری، تجاری، فروشگاهی، مسکونی و هر فضایی با سبک مینیمالیست و مدرن کاربرد ویژه‌ای دارد.

کرکره برقی کرم رنگ

درب‌های هوشمند قابلیت رنگ پذیری و طراحی متناسب با سلیقه مشتری و محل مورد استفاده را دارند؛ رنگ گرم اما ساده کرمی نیز به محیط ظاهر خاصی می‌بخشد و علاوه‌براین با هارمونی بالایی که با بسیاری از رنگ‌های دیگر دارد؛ قابلیت ست کردن فضا و دکور را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

رنگ کرمی به جهت اماکن ست شدن بالایی که با انواع مختلفی از سنگ‌های ساختمانی  دارد؛ کاربردی و پرمخاطب بوده و اغلب افراد ترجیح می‌دهند سادگی و مقاومت مناسبی که این رنگ در برابر گرما دارد را انتخاب کنند.

کرکره برقی مشکی مات

طی سال‌های اخیر رنگ‌هایی با بافت مات انقلابی تازه در طراحی انواع کالا و متریال‌ها ایجاد کرده‌اند؛ در خصوص‌ کرکره نیز استفاده از مشکی مات برای بسیاری از مراکز فروشگاهی لوکس، سالن‌های زیبایی و آتلیه‌های فیلم برداری و حتی بسیاری از مراکز تجاری و... با طراحی‌های منحصربه‌فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته بهتر است دقت نمایید که استفاده از رنگ مشکی برای درب ورودی محیط‌هایی با نورگیری مناسب به کار می‌رود و از لحاظ اصول طراحی بهتر است برای فضاهای بزرگ با سبک مدرن به کار روند؛ البته انتخاب مشکی مات باید متناسب با فضای اطراف و نمای ساختمان انتخاب شود تا جلوه شیک و متفاوت آن به خوبی مشهود باشد.

 

بهترین ترکیب رنگ کرکره برقی

گسترش کاربرد و استفاده بیش از پیش کرکره‌های برقی برای اماکن مختلف سبب می‌شود که هر روزه بازار عرضه و تقاضای این درب‌های هوشمند افزایش یابد و به تبع مراکز تولید‌کننده نیز به دنبال تنوع بیشتر در ساختار، رنگ‌بندی و طراحی کرکره‌ها متناسب با نیازهای متنوع مخاطبان هستند؛ که در این بین شرکت نامدار دیبا در توانسته تا با کیفیت و طراحی به روز درب‌های برقی، طیف وسیعی از مخاطبان در اقصی نقاط کشور را به سمت خود جلب کند.

از طرفی قابلیت‌ رنگ‌بندی و طراحی بالای این درب‌ها، قدرت جذب مخاطبان و جلب توجه به مکان مربوطه را افزایش داده؛ لذا با طراحی سفارشی یا انتخاب رنگ‌های خاص و ترکیبی نظر عموم را به سمت محل مدنظر جلب کرده و‌ به نوعی یک شیوه تبلیغاتی رایگان و برندینگ نیز محسوب می‌شوند.

به همین منظور شما این امکان را دارید تا این کرکره‌ها را به صورت رنگ‌های ترکیبی و مرتبط با نوع فعالیت و مکان مورد استفاده خود انتخاب کنید؛ به این ترتیب می‌توانید بهترین ترکیب رنگ کرکره برقی را با نمای ساختمان، نوع فعالیت ساختمان و حتی دکور داخلی و سبک فضا سفارش دهید.

کرکره برقی سفید مشکی

ترکیب همیشه جذاب و پرطرفدار سفید و مشکی در رنگ‌بندی کرکره نیز توانسته تا مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند و‌ در لیست پرفروش‌ترین کرکره‌ها‌‌ با رنگ ترکیبی قرار بگیرد؛ از طرفی این دو رنگ پایه به سادگی با هر نوع نما و دکوری ست شده و در دسته رنگ‌هایی قرار دارند که می‌توان برای اغلب اماکن به ویژه فضاهای اداری و تجاری به کار برد.

کرکره برقی کرم قهوه‌ای

کرم و قهوه‌ای دو رنگ با هارمونی بسیار بالا و کاربرد نامحدود در طراحی هستند؛ که همیشه روی بورس بوده و به اصطلاح دمده یا منسوخ نمی‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند؛ همچنین این دو رنگ برای ست کردن درب ورودی با نمای ساختمان‌ها که اکثرا سنگ‌هایی در طیف رنگی قهوه‌ای هستند بسیار زیبا، هماهنگ و مخاطب پسند خواهد بود.

کرکره برقی سفید طلایی

برای ساختمان‌های مجلل و شیک، ترکیب رنگ‌های سفید و طلایی فوق‌العاده بوده و شکوه خاصی به فضای ورودی می‌بخشند‌؛ البته این ترکیب‌‌ رنگ را به طور معمول برای اماکنی با سبک کلاسیک، لوکس‌ و چشم‌گیر به کار می‌برند اما خنثی بودن سفید در کنار درخشش طلایی استفاده از این رنگ از کرکره را برای اغلب اماکن زیبا می‌کند.

کرکره برقی سفید قرمز

این دو رنگ نیز ترکیبات همیشگی ‌و‌ محبوبی هستند که برای ورودی فضاهایی از قبل محیط‌های آموزشی، تفریحی، فروشگاهی،‌ تبلیغاتی و... کاربرد خاصی داشته و با ترکیب شاد خود توجه عموم را جلب می‌کنند.

با این حال مرکز معتبر دیبادر هیچ گونه محدودیتی جهت سفارش کرکره برقی از لحاظ ساختار، ابعاد، رنگ‌بندی و طراحی را برای متقاضیان خود باقی نمی‌گذارد و کافی است تا خواسته خود را با کارشناسان فروش این مجموعه مجرب در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

منو
علاقه مندی
مقایسه
0 محصول سبد خرید